Ahad, 1 Januari 2012

ingat sampai 80,000 ke berdemo..

siap ada yang nak mati pagi tadi ni berdemo punya pasal di hadapan UPSI... budak-budak yang tak kenang dek untung ni.. semakin manjadi-jadi keparat dia.. dengar kata juga ada yang berani merempuh fru.. hak hak hak.. apa ko ingat ni cerita superhero ke nak lenjan fru suka hati mak pak korang ke bangsat... ada yang tercedera, nak mati pun ada... yang klimaks kena liwat tak pasti ada ke idak...


seterusnya di sini klik

4 ulasan:

  1. dah standard pemabngkang, lepas ni nanti kata gomen kejam, bengang betul, menyampah tahap gaban denganm permainan politik dorang ni, macam budak2 tadika!

    BalasPadam
  2. Student upsi adelah satu2bya student yg meroyan berdemo utk hak berpolitik...student mesir sb hak utk kehidupan...

    Cayalah student upsi...
    Duduk atas jalan laki pompuan bcampor dah mcm monyet hujung minggu...pastu bajet besok masuk kelas mcm bese last2 mintak keje gomen gak..

    BalasPadam
  3. macam babi nak menyondol lahat

    BalasPadam
  4. ada syaitan yg suruh buat dan nanti terima habuan.. pelajar2 ini yg tak tahu d untung mohon agar kerajaan stop duit PTPN semua keparat ni dan jgn berikan mereka berkerja dgn pihak kerajaaan ...ajar keparat ini habis2an ...baru mereka tahu langit tinggi atau rendah

    BalasPadam