Isnin, 2 Januari 2012

MALAUN NI KATA KENA BELASAH DENGAN POLIS...

si jibraun ni kata dia di belasah oleh polis masa berdemo pagi hari tu di upsi.. erm ok.. wahh teruk benor kena belasah ek.. dashyat... ingat dah mati ker.... bodoh piang punya student... nak tahu siapa belasah mamat ni keke... si la roll kebawah... power siut.. dapat belasah student ni.. bukan polis pun...






















dia sendiri kelam kalibut rempuh pintu klinik.. cedera teruk... kata dia dibelasah polis... lahanet punya malaun... tahiahlah pintu klinik ini kerana mencederakan si jibraun tersebut.... puih... hehe...

ps: pelajar cina dengan india lek je duk umah makan jajan sambil tengok tv...

8 ulasan:

  1. aktivis siswa makan ketupat hangit...pecah muka belah cermin klinik....polis hntam diaaa konon...!!!!!

    BalasPadam
  2. nasib baik kau tak mati kena tusuk cermin klinik tu ..

    BalasPadam
  3. INI LAH ANAK DIDIK RAJA KELENTONG....HARAP EMAK BAPAK BERKENAAN AMBIL BERATLAH TINGKAH LAKU ANAK2 YANG TAK MENGENANG DEK UNTUNG NI.

    NASIB KLINIK NI TAK PERANGAI MACAM STUDENT NI TUDUH POLIS PULA YANG PECAHKAN NYA ha..ha..ha..

    HARAP2 DAH TERANTUK CERMIN TU SEDARLAH DIRI...MANA2 NERVES YANG TAK BERFUNGSI MUNGKIN AKAN PULIH DEK HANTUKAN TU.

    BalasPadam
  4. Kalau betul dia dipukul Polis kenapa tak buat Polis repot? Ataupun dia takut kut kena charge lapuran palsu lak.......

    BalasPadam
  5. harap pehak polis dapat siarkan video dari pehak polis masa kejadiann tu.Rasa2 mesti ada, kan. Time tu baru kita tengok diorg koner baring, ala...mcm abang sabu buat masa kena 'langgar' pajero polis dulu tu....

    BalasPadam
  6. hahahha.....pintu klinikpun mengamok tgk pendemo kureng ajar....inikan pulak manusia....padan muko kau, sapa suh suka sgt bawa musibat....RASAKAN tamparan dr pintu kaca.....hehehehe

    satu soalan ja....apasat x berlakon mcm si SUHARDI????...buat la sesak2 napas skit mcm nazak gitu......hehehe

    BalasPadam
  7. mahasiswa setan otak udang !

    betapa liciknya mereka , belum apa2 dah sebar seluruh negara kata mereka dibelasah polis , kata dibalun mcm anjing kurap , ada pula kata si anu sedang nazak nak mati , malaikat izrail dah jenguk muka ..sebab kena belasah polis , polis jahat , polis jahat !

    kini , terbuka segala rahsia , terbuka segala auta mereka , sebenarnya mahasiswa babi ini yang sebenarnya melukakan diri sendiri , rempuh dinding kaca , mahasiswa ini yang bahalul rempuh polis , polis cuma menahan kosong ..tak bersenjata langsung , yang meronta mcm babi sawan ialah mahasiswa goblok , terpekik melolong macam ungka gila!

    mahasisa goblok pembohong , mahasiswa gila penipu , mahasiswa sisa anwar bahalul !!

    BalasPadam