Selasa, 3 Januari 2012

MANA PEMIMPIN UMNO.. MANA ADIWIRA KAMU..ADES..!!!!

aku tertanya-tanya kemana hilangnya pemimpin UMNO NI?


aku ingin mengatakan dimana pemimpin umno yang dikatakan ingin melancarkan perang... dimana anda... takkan dah simpan telor dalam peti ais.. demn man.. kami nak peluru supaya dapat bersama meranapkan pakatan.. bukan hanya laungan di PAU saja.. lepas tu hilang taring.. sial lah.. kamonlah.. bangkitlah wahai pemimpin UMNO... jangan jadikan pembangkang semakin naik isim... dek kerana kamu senyap dan senyap.. diam dan diam... mana mana adwira pemuda-pemuda UMNO... ai takkan nak harap blogger, cyber war FB twitter je... sepatutnya anda dah kerahkan komando-komando anda menyerang unit-unit tentera mereka wahai PEMIMPIN UMNO... dengarlah luahan blogger tak bertuan ini... kalau anda semua nak tengok kekalahan teruk di pru 13 nanti anda buatlah bodoh... buatlah... demn... bangkitlah... dan berjuanglah... jangan senyap-senyap... buat weng je otak tu...

baca luahan gelombang wangsa maju

1 ulasan:

  1. Depa semua sedang merancang sesuatu yang besar
    agaknya,..maklum laa..tahun baru pun dah bermula..

    BalasPadam