Selasa, 3 Januari 2012

MENJELANG 9 JANUARI 2012

pak nuar brahim semakin gelisah menunggu 9 jan ini... hehe.. dan di sebabkan itu... akibat stress mungkin jadinya macam kat bawah ni la kot... ke ke ke... sila lah tengok ye!!!




































jadi mr gollum.. hehe... persamaan yang nyata hehe.. jangan mara aaa nanti kena jual.. hehe

zulkifli nordin mencabar anuar dan saiful bukhari supaya bersama-sama solat hajat di masjid negara pada 5 hb januari ini... dengar kata saiful onn... tinggal anuar jer.. adakah dia berani... mesti dia kata ini mesti ada konspirasi nak buktikan dia salah.. hehe..

ps: kebenaran semakin di tunjukkan dan bila yang jahat semakin gelisah serta pentabsubnya semakin tidak keruan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan