Jumaat, 6 Januari 2012

parti jemba jemba... di usm

 siapa percaya saya cakap... kami akan bawa 1 juta mahasiswa ke mahkamah nanti.. caya caya kata mereka..hehehe

malam ni kita akan start berjemba-jemba dimulakan dengan mamat yang berbaju putih silakan

I  lupa lah nak bagi tau u... i baru je kuntuit.. sori ye..

wah ramai nyer.. apa mereka buat ramai-ramai ni.. ada party malami ker.. joget-joget.. or lepak study group..dashyat budak-budak sekarang kan.. hebat.. sebab apa hebat... mereka ni semua di janjikan lulus peksa  dengan pointer free di beri olah anwar brahim hehe... 

baca seterusnya... dashyat oooo klik sini

4 ulasan:

  1. ha ha ha mantap.. i baru je kentut

    BalasPadam
  2. hehehe.. kentut pun dia nak bagi tau sopan sungguh kekeke.. thankz gomo komen kat my blog.. hehe

    BalasPadam
  3. welcome bro. kentut pelan tu kot ha ha ha

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH DIORANG TGH MEN SERU HANTU LE BRO...SAPE NK JD HANTU DLU. TU YG BERHANTU KEPALE SEKOR2 KENE RASUK

    BalasPadam