Jumaat, 6 Januari 2012

pelikkan.. erm Allah bagi chan lagi tu...


kepada orang melaka.. bagi aku.. anda dengar bolehlah.. percaya.. ades.. tak pasti... tapi orang kita ni.. mereka suka dan taksub bila seseorang pemimpin tu terer berceramah dengan tonasi yang hebat.. ayat lenggang lenggok yang indah... senang dan mudah orang kita di longlaikan... terer la lu mr anuar brahim.. hehe.. puih...

betullah kata orang, walau bukti setinggi gunung sekalipun... mana mungkin pentabsub-pentabsub nak percaya yang dia ni meliwat... hantam china doll, mereka anggap konspirasi konspirasi... selalunya kita di pukau pukau... tanpa sedar ia merosakkan... tapi itulah kelemahan orang kita... taksub dan taksub... tanpa sebab..

tu yang pernah aku kata... takkan teruk benar dunia ni.. yang baik kena kitai... yang jahat gelak besar... sama-sama kita fikirkan.. apa kesudahan.. sebab.. bila cerita fitnah.. cerita maki.. cerita aib, cerita keburukan semua orang kita percaya bulat-bulat walau tahu... ada bukti bukti sahih yang dia ni bukan boleh di percayai.. so how?

walau ramai orang kuat dia dah tak percayakan dia lagi... tapi yang pelik ramai pulak terngangga dengan dia.. kenapa ek kenapa... dunia dunia... adil sungguh... puih.. hehe.. jangan lah polik aku cakap macam tu.. sebab makin hari makin di taji... makin lek je dia.. demn man..

apa dalam dunia ni orang memang suka jahat dari baik.. dan memang dari dulu lagi memang kalau orang jahat senang disanjung.. demn demn.. KALAU DI IKUTKAN.. STANDARD LA... YANG JAHAT DAN YANG TAK BETUL AKAN DI SANJUNG DAN DI CIUM CIUM DULU... SAMPAI SATU MASA KEBAIKAN AKAN TERANG-TERANG DI DIANGKAT DAN DIJULANG... NANTIKAN... INSYAALLAH...

ps: juak-juak mesti kata... hahaha... ramai je orang sokong anuar brahim... tapi yang datang tu dengar je dia merapu... hehe..so merapu kan best di dengar... faham-faham je lah...

2 ulasan:

  1. yang dengar ceramah aljuburi semua bangang2 belaka

    BalasPadam
  2. selamatkan malaysia dari gerombolan munafikun pas, pkr dap dan sidurjana peliwat& penzina ni..seronoknya penonton2 tu ditipu hidup2 mcm takde akal fikiran lg..malu malaysia krn manusia munafik dibiarkan brkeliaran mcm takde undang2..silaknat ni yg turut bahas undg2 diparlimen dia juga jd ikan todak langgar undang2 negara. benci2222nya..dia ingat mcm remote control je nak ubah malaysia ikut selera dia..malaysia ni masih ada ramai lg alim ulamak & wali2 keramat yg menegakkan kebenaran..mustahil peliwat jd pm malaysia..itu realitinya...cuma ahli pkr pas dap je yg nak peliwat dan penzina jd pm..bukannya majoriti rakyat malaysia yg masih ada akal waras untuk menendangnya ke sel sungai buluh...so wajib tendang pkr pas dap dlm pru13..malaysia aman jika takde golongan monkey2 ni lg yg terang2 bakal jd penghuni neraka jahanam..

    BalasPadam