Jumaat, 6 Januari 2012

PKR HANYA DI PERCAYAI OLEH GAY-GAY JE...


datuk hassan ali memang malas nak simpan-simpan.. dia hembur semua untuk pentabsub anuar... geng-geng penjilat anuar dah mula pening.. rasanya tak payah pergilah untuk berdemo 9 hb nnti hehe.. dan sememangnya majoriti pas.. dah hilang kepercayaan kepada mr anuar ibrahim.. sayonara...

jadi yang didalam pakatan pun memang payah nak bersatu hati... ente fikirkan lah sendiri... sebab kalau kita tak mau fikir.. jangan harap orang lain nak fikirkan untuk kita... hehe.. jadi berfikir lah secara waras...

ps: sendiri buat sendirilah tanggung... tapi bila dah buat... tak mau tanggung apa macam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan