Selasa, 3 Januari 2012

TULANG RUSUK PATAH DER... KEPALA TERCABUT...


bila suratkhabor harukaka kata tulang rusuk si safwan jibraun tu patah... maka berteriaklah si penjilat-penjilat tegar mereka kata polis memang kejam.. membabi buta mereka menuduh polis sedangkan mereka buat skrip drama baik punya supaya rakyat membenci polis... kamon beb ini zaman it.. segala bukti kena sahih.. setakat cakap je bukti takda.. ibarat cakap.. dengan kepala dunga la lu la hehe... puih.. keke cuba kita tengok... ape betul tulang rusuk dia patah... betul ke.. keh keh... asal tak cakap kaki tercabut... kepala terbelah 2... dan tangan di patah riuk menjadi 18... baru la trill cerita kekejaman polis... ini fitnah budak kecik pun garu kepala nak percaya da wei kekeke... 

itulah keje pembangkang di malaysia beb.. low klass giler nak babitkan polis dalam hal mereka, yang nyata mereka semakin di tolak rakyat... semakin hari semakin terdesak dengan mencari isu-isu baru yang boleh menguntungkan mereka di pru 13 nanti... poorah... selalunya kejahatan last-last akan kantoi dan kemenangan kepada golongan yang baik... InsyaAllah... so kita tau kan siapa lahanat kejahatan? tau? 

jom kita baca kebodohan si safwan ni menipu Dr MiM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan