Rabu, 4 Januari 2012

USTAZ. budak-budak ni belajar pandai sungguh!!!


ai mamat ni yang masa kes nak kena tumbuk adam adli hari tu.. nampak kecik beso je aku tengok.. pendek hensem lak tu.. mesti ramai awek histeria ni.. nak tau kenapa.. mari kita suai konal dengan dia..

Nama : Shazni Munir Bin Mohd Ithnin
Umur : 25 tahun

Bekas pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains Gunaan dengan Pengajian Islam, Universiti Malaya. Ditamatkan pengajian kerana pencapaian kurang memuaskan (CGPA bawah 2.0)



hok ni pulak jangan kata awek, nyah-nyah dan gay-gay terliur melihat kepandaiannya.. cerdik sungguh...

Nama : Ahmad Syukri Che Ab Razab
Umur : 27 tahun

Bekas pelajar Universiti Malaysia Sabah (UMS). Diberhentikan kerana pencapaian akademik kurang memuaskan. Meneruskan pengajian di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS). Namun tidak menghabiskan pengajian kerana aktif dalam poltik kerana pencapaian akademik kurang memuaskan.


yang ni lagi lah cerdik.. kecerdikan dia mengalakan jebon bukit.. tu pasal dia nak jadi shamseng tai minyak.. tahniah... keke..

Nama : Ahmad Syukri Bin Kamaruddin
Umur : 22 tahun

Bekas pelajar Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS). Tidak menghabiskan pengajian kerana terlalu sibuk berpolitik dan pencapaian akademiknya kurang memuaskan.
Kini bekerja sebagai pegawai khas Ahli Parlimen Subang R. Sivarasa

ps: kalau kita tengok pun mereka bukan nak belajar pun.. cuma nak jadi ahlil politik yang leh kaya cepat.. muda-muda leh kayo ma.. leh sebat duit projek kalau pakatan menang nanti.. keh keh.. eh eh lupa jadi yb pun ok dapat elaun tinggi.. leh kawen 4... demo demo duit mari. masyuk kan.. keke.. pasal tu tak minat dah belajar dah... kalau mak mertua safwan pintu kaca berbangga sebab menantu dia berani berdemo demi al juburi... yang mangkuk-mangkuk di atas ni tak pastilah macamana... orang kampung patut ludah kot.. keke.. takpun baling kasut.. kalau boleh tepat kat dahi... nak jilat al juburi ke ape ke.. lantak koranglah.. janji.. belajar fail kekekekekekek. poyo tul budak-budak spastik ni keke... demn.

6 ulasan:

  1. keh keh keh...semua perut busuk...mcm bangkai....

    BalasPadam
  2. tak abis study pun bole jadi pegawai khas..? ajaib dunia nih...

    BalasPadam
  3. jahanam ! patutlah jahanam !!

    orang yang gagal U , masih mengaku sebagai mahasiswa, yang kena buang dari dua U masih terpekik terlolong konon perjuangkan nasib mahasiswa lain , sedangkan nasib diri sendiri tak terjuang!

    inilah bahananya apabila orang bodoh mengajar orang lain jadi bodoh mcm dirinya !

    BalasPadam
  4. sumber plz... takkan main taip jer... mcm syok sendri plak aku tgk...

    BalasPadam
  5. Nak sumber plak, nanti bila bagi kata konspirasi UMNO plak.

    Apa mcm nak layan ni ...

    Kalau betul2 nak tahu, pergi ketempat mereka pernah belajar, dan dapatkan butir2nya sendiri.

    BalasPadam
  6. ahh ini puak kalau tunjuk bukti tinggi gunung pun mereka mana mau percaya.. hari makanan depa fitnah.. tu pasal otak weng sudah.. puih

    BalasPadam