Selasa, 3 Januari 2012

USTAZ SEMPOI....


erm macam-macam orang duk kata pasal ustaz hebat ini.. aku respek cara dia berdakwah... buatkan orang muda terpegun... macam nilah ikon yang dicari-cari untuk orang muda mencintai Islam... tetapi macam biasa pentabsub anuar dan dap mengatakan aura ustaz azhar ini akan meranapkan kuasa umno... bagi yang tabsub-tabsub.. anda kena ingat cara ustaz ini bagus untuk perpaduan Islam...good for umno n pas...

sebab yang datang di ceramah agama dia apa ingat semua dari penyokong PR? aku yang menyokong kuat kerajaan pun memang minat dia... jadi ramai juga penyokong kerajaan yang meminati ustaz azahar idrus ini... so jangan lah si pentabsub PR terutamananya pas.. ek eleh terus je konferm.. umno bakal di tumbangkang oleh azhar idrus... kekeke... yang di lihat di kelantan ramai dah nak masuk umno.. nak tau kerana apa sebab ustaz azhar idrus lah hehe... pentabsub paih takkan tak tau apa yang berlaku di kelantan sekarang... ramai dah hilang kepercayaan dengan pas... so how?

bagi golongan muda yang sebahagian dok kata mereka nak menjatuhkan regim umno... berapa ramai yang dok sokong macam tu.... ada tak sampai 500,000 orang? bila si minoriti nak menyalak macam menawan rampasan perang... senang dok ceritalah... mereka ini hanya mimpi, mimpi yang belum pasti betul... itulah kenyataannya... kalau dalam parti mereka bermacam-macam masalah... bila ada masalah... kata ini perangkap musuh lah... di bayar musuh lah... bodoh... dah salah sendiri mana nak tengok... puih

so kepada peminat ustaz azhar idrus... dia ni berdakwah memang terbaik.. bukan macam pas... cuba bayangkan masa condown 2012 di shah alam tu.. kalau ustaz azhar idrus tu campur dengan politik kenapa dia tak ajak mat shabun... khalid samad... dan hadi awang dan lain-lain... kenapa?

ps: juak-juak pas pening sebab banyak benor masalah yang datang sejak kawan dengan anwarisme dan dap... puih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan