Rabu, 4 Januari 2012

ustaz..MEREKA KATA MAMPU TARIK 100,000 PENDEMO... ANDA PERCAYA.. CAYA CAYA..

risalah sampah memang patut di pijak... puih

apa betul mereka ni.. kalau kat upsi berdemo semua budak-budak fail.. ini kan pula 9 hb nanti.. kita tengok jelah.. hehe.. tapi tulah.. adakah patut seorang peliwat yang langsung tak nafi dia meliwat mangsanya... dan peguam power dia mengatakan berkemungkinan ada seks liwat suka sama suka... awwwww...!!! tak kuasa i nyah... hehe... so camne tu.. oleh kerana dah tak keruan.. master anuar brahim mengarahkan azmin kesayangannya supaya menyediakan 100,000 pendemo jambu... supaya ada di mahkamah nanti... keh keh... lantak koranglah..

menyusahkan orang ramai le tu.. orang nak hantar anak pergi sekolah jalan jem.. pergi ke tempat kerja jem.. pengangkutan awam seperti bas dan teksi pun sama sangkut... penunggang motosikal tak leh nak cilok lebih-lebih sebab kereta jem giler... ramai orang memaki hamun.. lahanat punya nuar brahim... ko punya pasal habis semua terkena tempias... tapi pendemo yang menyintai anuar.. peduli apa... janji dapat menjerit.. sampai tercabut gigi palsu dan bau bauan tungkik dari mulut-mulut pendemo boleh di bau ui sehingga berkilometer jauhnya.. demn busuk taik...

jadi kepada pendemo anuar nanti... baguslah menyusahkan orang.. good.. memang seluruh keturunan mencaci anda la wei... hehe.. tak kisahlah melayu, ke cina ke india ke... memang dah menyampah dah dengan anuar al juburi al suntuti chinadolli anak gampangi.. puih.. menyusahkan umat... demn..

klik sini

3 ulasan:

  1. WA CAYA...WA CAYAA!!..WA CAYA ANUWAR NAK KASI HAVOC 1MALAYSIA..SELAGI KL LOM JADI PADANG JARAK PADANG TEKUKUR DIA X KAN BERHENTI KASI HARU BIRU BROO HUHUHUHU

    BalasPadam
  2. sebab undang2 kita kian lemah...byk hak kepada penjenayah kini.. Kini rata rata rakyat minta POlis bertegas..< tegas apa semua dilakukan oelh PDRM kini menjadi Isu Politik, Polis setiap masa kita lihat di kambing Hitamkan oleh semua pihak tak kira kerajaan atau pakatan. Kerana nak kan UNDI segalanya digadaikan .. akhirnya Kerajaan TETAP AKAN DI SALAHKAN, sekira Polis gagal sebab Polis gagal kerana kaki tangan meka ada diikat dengan undang2 kini lembek, tak di hormati saperti papan tanda di jalan raya ada tp x ada siapa pun patuh hormati . , nak tegaskan apa jadahnya !!!...Kira mcm era dollah la...Kerajaan di pandang Lemah..BN terlingkup , Bagus jugak jika tidak kerajaan masih ikut kehendak Pakatan semua undang2 jika boleh mau di hapuskan demi undi...Nuarr kau nak buat apa buat la.. Repot POlis Bersih 2.0 beri tp kau buat jugajk sebab kau tak Kerajaan x boleh buat apa apa, kerana Pistol dan Peluru Kerajaan da beri pada kau, kau tembak aja kaki Kerajaan tu.. Padan Muka...Ingat kita nak sokong tp kerana sikap bertyahan kita kian benci menyampah kerajaan yg lemah, lembak, kerap amaran amaran amaarn bila daa nak selesai..Lu Fikirlah Sendiri...

    BalasPadam
  3. bukan sahaja kuasa polis patut dimartabatkan semula, pemimpin negara juga patut sangat bertegas dengan isu ketenteraman awam, pembangkang semakin giat melemahkan pertahanan negara dari polis hinggala ke tentera, adakah mereka punya agenda lain yang mahu melihat Malaysia yang mamkmur menjadi padang jarak padang tekukur disebabkan keserakahan pembangkang melaungkan reformasi dan demonstrasi haram yang tidak relevan dengan Malaysia? buatlah sesuatu, seganaz mana pun anggota polis selagi demi ketenteraman awam, majoriti rakyat tetap menyokong kalian, sudah naik jelak dan benci kepada kumpulan pencinta demo jalanan, anda hanyalah 'KUSTA' di Malaysia, kerana tindakan tidak siuman kamulah yang memburukkan dan menjatuhkan Malaysia di mata para pelabur dan pelancong asing, MUKA TAK MALU, HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG-SORONG, PENGKHIANAT NEGARA YANG WAJAR DI'ISA'KAN! benci pemdemo jalanan, benci perusuh jalanan

    BalasPadam