Ahad, 26 Februari 2012

DEK KERANA BADRUL AMIN.. HIJAU 2.0 GILA HARAM RAMAI ORANG DATANG..!!!

RAMAI? RAMAI? hehehehe.. siapa lah nak percaya pakatan penipu ni.. membohong sahaja.. rakyat dah mula sedar.. hehe perhimpunan HIJAU 2.0..GAGAL.. kakakaka... padan nan muka la wei.. perosak masyarakat punya pakatan... apa lagi nak spin bila perhimpunan ini tiada sambutan... cecite cecite... konspirasi umno lagi...


mai ke sini lor klik

9 ulasan:

  1. UMNO punya angkara ni...

    BalasPadam
  2. mmm..semua umno punyer keje..pkr je yang baik...hihihi

    BalasPadam
  3. ko la tipu bro...silap tmpt ni.aku ada d tempat kejadian skg.

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH YG SIOK TU APEK BERTATU PAKAI LILIT KEPALE TULISAN AL-QURAN..HEBAK2 PASRAEL NIH

    BalasPadam
  5. banyak org kt terpedaya dgn dakyah penghasut

    BalasPadam
  6. member kate isteri taukeh perwaja steel pun ada kat padang.dgr kate slh seorang sponser perhimpunan

    BalasPadam
  7. UMNO dan kerajaan pahang sabotaj dan zalim kepada mereka nie,walaupun mereka tahu rakyat menolok mereka

    BalasPadam
  8. fuyooooooo...mmg ramai gilerrrrr...aku lalu tadi mmg padat sungguh org! Hahahahaha.....mcm siot je...Hijau 2.0 taik kucing!

    BalasPadam
  9. Yang buruk jer UMNO....salah sendiri tak nampak asyik nak salahkan orang lain ajer...salah sendiri tak mengaku, salah pon kata orang lain punya pasal...HEPOKRIT...

    BalasPadam