Isnin, 27 Februari 2012

INI SEMUA KERJA UMNO - kata ustaz badrul amin..

apa semua kita patut kaitkan umno... sebab ini adalah kospirasi umno untuk menjatuhkan saya... mana mungkin saya sebagai ustaz.. boleh buat perkara tak elok macam tu... mana boleh... ini semua salah umno.. kepada penyokong pkr anda patut percaya ini adalah permainan umno... ingat umno...



Tiga Hari Watiwani Bermalam Di Bilik Ostaz Badrulamin - Saksi.


Menurut seorang saksi mengatakan sudah tiga hari Watiwani bermalam dibilik Badrulamin kenapa malam ketiga baru nak bagi tazkirah.


Kata saksi itu lagi dakwaan Badrulamin kononnya dia dipukul oleh 20 orang samseng upahan suami Zatiwani adalah satu pembohongan. Setahu saya, saya dan suami Zati sahaja yang datang berjumpa dengan Badrulamin meminta dia melepaskan isteri Fazli Pungut tetapi Badrulamin enggan berbuat demikian sehingga menaikkan kemarahan suami Zatiwani.


Sebagai suami kepada Zati yang tidak mahu dianggap dayus, beliau terpaksa melaporkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang untuk membuat tindakan lanjut setelah berapa rundingan dengan Badrulamin gagal.


Menurut penguatkuasa JAIP semasa tangkapan dibuat Zati sedang menyorok didalam almari. Penguatkuasa mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh Badrulamin, ini menunjukkan ada seorang lagi yang tinggal bersama Badrulamin di dalam bilik hotel itu. -Sungai Rapat Online

4 ulasan:

  1. kalau udah kantaoi memang laa macam tuuu ...

    mula lah nak salahkan orang lain ...

    si bad ni udah tentu tukar citer kata yang dia kene panayeee ...


    apa penayenyaa ....

    dia dah dok berhubungan dengan pompuan tu ntah berapa lama kita pon tak tahu ...???

    kalau tidak takan lah ..dengan berani beraninya pompuan tu masok dalam hotel dan jumpa dengan dia ...???
    pompuan tu pon jahat jugak ....
    kalau tak takan dia tak tahu si bad ni dah bebini .. bukan satu ,...!!
    agaknya memamng dah teringan nak jadi bini nombor yg seterusnya laa tuuu ...
    memang udah ada angan angan laa tu yop ... dalam hati pompuan tuuu ...

    kalau tidak takan jadi kuat dan berani jumpa orang jantan pukul 3 pagi .. sampai masok dalam hotel yop ...!!

    memang ada angan angan nak mengoda bad latuuu ...

    yang bad pon ..

    kene ingat ...
    ngkau tu bukan malaikat ... ngkau tu .. manusia ...!!! tahu ke tidak ...
    ngkau jangan ingat ngkau tu macam nabi ...
    baik luar dan dalam ...
    habis segala neka manusia dalam dunia ni ngkau kutuk ...
    apeee .. ngkau ingat .. ngkau tu bagus sangat keee ....????

    kah kah kah ...!!!!

    kan Allah dah kasi dugaan ....

    tak terelak dek ngkau ...!!!!
    malah habis semua naik terselakkk .....!!!

    ngkau ingat orang orang kat luar sana bodoh bodoh kee...???
    tak tau berfikir yang waras waras ...
    tak reti nak ingat yang rasional rasional ...

    sekarang abis semua orang korek citer ngkau ...
    itu lah dia ,.... tuhan dah mula nak kasi aib pada kita ..
    jika kita buat aib pada orang ...

    sebab tu ... nabi Muhamad swt cakap antara orang yang terpelihara dan akan ke sorga ...ialah orang yang menjaga lisannya (( mulutnya )) dan tangannya ...(( tangan tu jangan pepandai p booking hotel ...!! bukak pintu bilik .. kasi orang bukan muhrim masok ..!!! )))

    BalasPadam
  2. jd statement penguatkuasa dia ditangkap bertuala tu mmg betul la dan pasangan dia ada dalam bilik.jd khalwat mmg berlaku.klo ditangkap slps 2 hr lbih bermalam sebilik smmgnya kemungkinan berlaku ssuatu tu ada.badrul amin berbohong dlm sms.

    BalasPadam
  3. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    BalasPadam
  4. Mesti hebat tazkirahnya tu sampai boleh masuk 3 hari di bilik hotel.Homo cun ni tak kisah apa pun sebab suka bontot tak suka tazkirah.

    BalasPadam