Jumaat, 2 Mac 2012

ASIK ASIK UMNO.. PKR NI DAH TAKDA MODAL KE... PUIT..


dei sebenarnya rakyat dah naik menyampah dah beb dengan auta pkr... cakap je.. korang ni ajar rakyat jadi radikal.. suka buat ganas.. tapi bila keganasan kena balik dekat diri sendiri.. tak boleh terima kenyataan.. sebab mereka anggap mereka maksum... kepala bana mu... bila ceramah sam ketot di baling tulur oleh orang yang mungkin marah dengan pkr... dia tuduh lah umno.. sana sini umno.. sinun umno.. kadang-kadang fobianya pkr dengan umno macam orang sakit otak lak kan kekeke... dei pkr.. rakyat dah cerdik.... yang tak cerdik pengikut tabsub macam hang tu... ada faham.. ka.. hehe...

4 ulasan:

  1. Aku ni bukan la a li pkr tapi kalau Ada ceramah pkr nak jugak aku baling telur tu hahahah

    BalasPadam
  2. aku pun...

    BalasPadam
  3. kalau boleh baling dgn telur tembelang ...baru power bau nyer....anwar suke bau tu...

    BalasPadam
  4. kakaka.. siap tak cuci kan bau mengancam kekeke

    BalasPadam