Jumaat, 9 Mac 2012

LAWAN!!!! PAKATAN DAH LEMAH!!!!! AYUH


KUATKAN BARISAN... AYUH RAKAN-RAKAN... GANYANG MEREKA...

5 ulasan:

  1. Bukan nye dah lemah, dah lingkup pun!

    BalasPadam
  2. Yessss....!! Ayuhh,,!

    BalasPadam
  3. UMNO Tak payah nak lawan Pakatan Cukuplah Dato Hassan Ali dan rakan-rakannya bekas ahli Pas saja yang lawan. itu pun Pakatan dah tak boleh nak bangun dipenagan Dato Hasan Ali dan rakan-rakannya.

    BalasPadam
  4. orang2 mcm korang ler yg buat bn kalah 5 negeri,terus kn keje korang ni bg sng PR ke putrajaya,

    BalasPadam
  5. Semua sama saja...last sekali kita jugak yg x dapat apa...harga naik serupa tu jugak....kerajaan ka pembangkang ka sama saja....

    BalasPadam