Selasa, 6 Mac 2012

BILA KIASU SEPET MENGIDAMKAN 13 MEI BERLAKU LAGI..!!!.. APA KATA ANDA?



beruntunglah di kau wahai kiasu cilahanet.. nampak gayanya di fb anda kalian suka benar mencaci orang melayu ye.. erms.. tak ngaper... anda memang berani di dalam cyber je.. depan-depan anda pijak semut pun tak mampus... tunggu juga kalau kiasu-kiasu sepet ni slumber caci depan-depan orang melayu... ada berani ka kiasu..? setakat dalam fb.. punai tak basuh apa ada heran... pergi tanya balik dengan atok nenek moyang korangla apa jadi masa 13 mei dulu.. siapa punya penyebab jadi macam tu... mereka nak ajar kalian jadi langsi tapi bila langsi salah tempat... kena gelak jelah bro... puih... kiasu sepet.. teruskan teruskan.. aku percaya ramai lagi orang cina diluar sana berani menghormati orang lain... sama juga orang melayu... tetap menjaga perpaduan.. walau diserang segenap penjuru... ALLAH BERSAMA ISLAM MELAYU... amin...

klik MPP Online

3 ulasan:

  1. MMG PRANGAI SOCHAI KOMUNIS KOMUNIS CMTU BROO. ANAK APEK TU MATI TEGOLEK HANJENG SBB LANGGAR SEKATAN POLIS. DAH TU TAKDE LESEN BEB!..MMG LAYAK DIA KOJOL SIA2 KT SITU KEHKEHKEHKEH

    http://www.papagomo.com/2012/03/padan-muka-koma-setelah-jatuh-merempuh.html

    BalasPadam
  2. Orang Melayu adalah bangsa paling baik didunia, tetapi jika dicabar akan menjadi bangsa paling ganas....jgn dirosakkan keamanan yg ada....berfikirlah dedlm2 agar perkara buruk tidak akan berulang...kami tetap berdiri teguh dgn. Kerajaan yg memajukan Negara...

    BalasPadam
  3. Blum belajar dari sejarah cina2 babi ni... Sabar Melayu ada tahapnya..

    BalasPadam