Isnin, 12 Mac 2012

bola tanggung untuk pembangkang menaji bn... rosmah oh rosmah.. kesian najib beb...

aku tak tau nak komen apa.. gambar ini dijadikan isu panas di internet sekarang.... adui.. kenapalah mentaliti rakyat malaysia (pembangkang le tu) ni benggap sangat..
ps: entahlah labu..

31 ulasan:

  1. ROSMAH TIDAK BERTUDUNG, DOSA DIA DENGAN TUHAN. TETAPI YG DOK TUTUH BINI ORANG TU APA PULA CERITANYA. BOLEH KE NIK AZIZ HALALKAN? JAWAP JANGAN TAK JAWAP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rosmah isteri pemimpin yg berugama islam...para penyokongnyg yg sokongnya balik mintak bini tak usah pakai tudung..sebab sokong pemimpin isteri lawan hukum islam..tutup aurat hukum islam wajib..

      Padam
  2. tanpa nama 7:05

    yang engkau bersubahat memfitnah tu mcm mana..engkau nampak ker dgn mata kepala engkau..jawab dgn Allah nanti..jgn tak jawab..percuma jer engkau dapat dosa kerana bersubahat memfitnah

    BalasPadam
  3. nik ajiz dia semua on.. semua boleh asalkan dia bukan orang umno.. barua pas..pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah... Mangata ulama berdosa bro.. Soal parti tu lain.. Jgn campur dgn soal agama.. Tobat bro..

      Padam
    2. maksum benar ye nik ajiz langsung tak leh nak kritik.. kamonlah buang mentaliti dia tu semua hebat.. dia manusia biasa jer.. dia kutuk keji.. dan macam2 lagi.. tapi kenapa itu tak ditegur oleh pentabsub pas.. dan lagi satu aku akan respek kalau dia ada prinsip.. ni tidak asal ada hal dengan umno.. huh kemain dia.. tapi bila ada masalah dalam parti sendiri.. wah pas cover.. dah2 la nak menjungjung dia sebagai ulama.. ulama sebenar dia tau tentang macamana menjaga hubungan sesama manusia.. ini tidak.. mencarut.. mencaci.. nak tanya nik ajiz kalau mencaci orang umno macamana pulak... sila la bg tau.. dia ulama politik bro...

      Padam
    3. hahahahahaha..... Nik Ajis beli TOTO kat Kelantan, sapa pun tak tegur... takut kena tulah ULARMAK kot.....
      headbomb jangan tak tau jawapan orang PAS ikut fatwa nik ajis yang Allah pun mencarut katanya....

      Padam
    4. TO MASTER ZAIMI....awak NAMPAK NGAN MATA KEPALA AWAK SENDIRI KE TGNA BELI TOTO....JGN MENFITNAH...DOSA BESAR DR MEMBUNUH TAU....PROFILE PIC PAKAI BAJU MELAYU...SAH2 ORG ISLAM...TP APA GUNA KALU FITNAH...SUBHANALLAH...BERTAUBAT LA...ALLAH TU MAHA MENGETAHUI...SBLM TERLAMBAT..KALU NK FITNAH BAIK DIAM..X DPT DOSA KERING. SUBHANALLAH

      Padam
  4. anon diatas, puak2 haprak ni tidak akan mempertikaikan kerosakan yg di buat oleh pemimpin2 yg satu kapal dgn mereka...tetapi akan mempertikaikan apa saja yg di buat oleh BN/umno...badrulamin sah2 di tangkap berkalwat dgn bini org....puak ni diam membisu seribu bahasa....cuba bayangkan kalau anuar tu masih TPM????berlori2 depa kutuk....sbb tu pas/pkr tak pernah dapat barakah dari tuhan...kerana merekian senantiasa dlm kesesatan dan menyembah bumi...insyaallah....

    BalasPadam
  5. Apa masalah gambar ni? Kalau pasal tak pakai tudung, itu cerita dah basi. Permaisuri Agong pon tak pakai. Kalau isteri PM tak pakai tudung pon nak jadi isu negara, boleh tahu la tahap kebangangan puak2 pembangkang ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. masalahnya ko mengaku islam naik haji tapi tak nak tutup aurat mana ketaatan ko pada tuhan

      Padam
    2. pegi haji xpegi melontar..aper cer...pakai ketat sana.ketat sini..bukan dosa die dengn tuhan,dosa die dengan suami die...

      Padam
    3. Pegi cakap sendiri kat Rosmah ler, bongok..! Apa pasal ko nak bising kat sini??

      Padam
  6. rasa rasanya pasal dia berdiri depan, najib kat belakang kot.. hmm.. rosmah ni pun satu hal.. ikutlah protocol..

    BalasPadam
  7. cb tgk gmbr tue btl2... rosmah di dpn najib... rosmah tue sp??? hanya istri kpd pm... bknye pm... pikir2kn lah...

    BalasPadam
  8. saya fokus pada tetek rosmah yang lanjut tu.

    BalasPadam
  9. kalu rosmah kat belakang.tpm kat depan..tentulah tak nampak..sebab rosmah ketot..apa da..

    BalasPadam
  10. kita dinilai dengan ilmu....kalau dah ilmu banyak,lagi banyak tanggungjawab yang nak dipikul...yang mengata rosmah tu tahu ka aras ilmu yang rosmah ada,boleh ka declare rosmah masuk neraka?....yang berserban tebal pun boleh masuk neraka sebab salah guna ilmu...pikir-pikirkan la

    BalasPadam
  11. tah2 gmba edit... photoshop bole buat la... pembangkang sape yg xknl... sggp buat pe je utk meraih undi termasuk fitnah org

    BalasPadam
  12. Ketua depa bakal PM la kononnya... ada bukti video dgn ......macam mana pulak??? Tgk naik lif dgn eskay...??? sape agaknya??? Allah Maha mengetahui....zina adalah dosa besar....

    BalasPadam
  13. aku rasa ni gmbr edit ni...bkan main bengkak lg lak rosmah nye...susah nk caya...pembangkang yg bangang ni bleh wt ape je..jnji ada modal nk kutuk org umno/bn....hahaha-ÀBU-(aku budak umno)

    BalasPadam
  14. rosmah dok depan pasai dia tak cukup simen,kalau dok belakang nak nampak apa,bab baju dia nie ambo tak bepa berkenaan,ada masanya kita kena renung cermin tu lama2 sikit,mungkin kita akn sedar ada yg tak kena pada diri sendiri,insyallah

    BalasPadam
  15. Rosmah tak sedar yg dia isteri PM dan dia juga sudah tua. Berat badannya juga tidak sesuai over fashion sangat. Jangan jadi liabiliti pada BN. Bila dah jadi isu panas kenalah bijak mengatasinya. Lagipun tidak masuk syurga suami yg membiarkan isteri mendedah aurat. Rosmah wajib buang attitude negatif kalau nak bantu Najib. Sejak dulu lagi isu ini sudah dimaklumkan namun tak berubah juga. Sentuh pipi Sharukh Khan,pelok Chong Wei didepan halayak ramai tak manis. Salah tetap salah. Dah tua buat cara tua...

    BalasPadam
  16. rasa aku dosa korang mengumpat rosmah tu lagi besar berbanding dosa rosmah tak tutup aurat..

    BalasPadam
  17. ape2 pun ak x suke ngok gambr ni...terutme rosmh..dah pgkt haji,,tudg entah ke mane,,,pakai ketat tu ingt die mude ke,,,dh tua kerepuk,,,sdrla diri tu sape...

    BalasPadam
  18. Yang kita ni smua sibuk pasal org tak pakai tudung ni knapa? Cermin kan lah diri kita dulu. Are we perfect?

    BalasPadam
  19. sepatutnyanya mereka bergambar sebaris..(sebelah menyebelah)...tang lain biasalah tk bertudung bukan perkara baru, kebykkan VVIP mcm ni tk bertudung atau tudung kat bahu aje.....

    Jebat Melaka

    BalasPadam
  20. alahai... ini la akibatnya kalau politik kt campur adukkan ngan Ugama..... apa yg penting kita kena sama2 membela Ugama dan bangsa kita..... Melayu perlu bersatu..... jgn kerana parti kita sanggup menjadi boneka kepada org kafir.... fikirkanla masa depan anak cucu kita..... yang benar tetap benar.... dan yg salah tetap salah.... sanggupkah kt merempat di bumi tanah air kita sendiri? kemuliaan seseorg umat hanya blh dinilai oleh ALLAH S.W.T, renung-renungkan.... moh kt bersatu....

    BalasPadam
  21. Chehh... semua orang klena tipu hidup2.. hahahaha... sebelum komen, periksalah betul2.. tak masuk akal langsung.. tiada dalam protokol, isteri PM bergambar sebaris dengan sultan (bukannya Agong.. lihat tengkolok) dan PM pula berada di belakang. Takkan itu pun tak tahu, orang kampung bolehlah tipu... hahaha.

    Inilah kerja pemfitnah yang mengaku ulama dan jamin syurga.. hahaha.. matlamat menghalalkan cara.

    Perbesarkan gambar itu, terdapat sesuatu yang ganjil dengan gambar Rosmah. Pakaiannya juga bukannya pakaian rasmi ikut protokol. Ada sesuatu objek lain muncul di belakang kepala dia dan bayangan yang cuba diadakan tidak sepadan dengan gambar Rosmah. Bayangan saeperti itu tiada pada yang lain2.

    Hahahaha.... Sah korang semua sedang di tipu.... jangan marah...

    BalasPadam