Sabtu, 17 Mac 2012

DEKAT SELANGOR LAGILAH BAHAYA... TAK MAU DEMO KER?

biasalah pakatan rakyat ni.. cari isu untuk modal sampingan di pru13 nanti.. so ape adehal.. kejahatan mereka ni semua orang biarkan malah sokong membuta tuli... apa nak jadi dengan mentaliti sebahagian rakyat malaysia ni... yang mana kaca dan mana permata pun dah tak mampu nak bezakan... semuanya main ikut sahaja janji matlamat tercapai... apa akan jadi dengan malaysia kalau spisis syaitan dan iblis ni menjadi pemimpin.. punoh ranoh.. jahanem.. yang tu kot yang di mahukan... bila dah runtuh segalanya... israel menjadi kawan baik.. orang melayu di hambat di bumi sendiri.. dan Islam hanya tinggal nama sahaja... bumi malaysia menjadi sumber kekenyangan musuh Islam... sedihnya kalau itu berlaku kan... jadi macam mesir, jadi macam tunisia... jadi macam libya... jadi macam iraq.. dan sampai sekarang rakyat mereka sengsara beb... fikirkanlah sejenak... ada otak TOLAKLAH PAKATAN RAKYAT YANG IBLIS TU.... rosak umat Islam.. rosak tanah melayu...

NI APA CERITA NI... KENAPA TAK BERDEMO WAHAI SYAITAN, IBLIS PAKATAN... BUATLAH DEMO.. KENAPA DOUBLE STANDARD... BANGSAT PUNYA LU ORANG.. PUI..
.
Mari Kita tengok , Berani ke tidak MBSA Menyiasat Shin Etsu Hicom yang dekat dengan Sungai . Fine dia tak lah gempak , cuma RM 500 je untuk sehari , Shin Etsu kan Kaya Raya ...

Nih aku baru je tengok Seksyen 70(a) Akta 171 . Kalau kata tak tahu akta 171 nih baik jangan jadi Ahli Politik. Cuba lah kira kalau dari 1993 Kilang nih ada , MBSA Boleh Collect RM 3468000.00 dalam bentuk denda

* RM 5000 (denda kerana sabitan kesalahan ) + (365 hari x RM 500 x 19 tahun) (Denda kerana kesalahan berulang )

Ini baru politik matang , siap beri lagi solution pada pihak lawan.

Perkara ini aku katakan sebab Fuziah thoron kata yang radioaktif dari rare earth mempunyai jangkamasa pereputan separuh hayat selama ribuan tahun !

Disini aku sertakan kandungan Seksyen 70 . dah terang terang disitu tertulis didalam atau diluar kawasan PIHAK BERKUASA TEMPATAN , JADINYA MBSA MAKAN RASUAH KILANG SHIN ETSU ke ?

Melakukan kacau ganggu dalam anak sungai, dsb.

70.
Seseorang yang—
(a) meletakkan atau menyebab supaya diletakkan atau jatuh atau mengalir atau dengan disedarinya membenarkan diletak atau jatuh atau mengalir atau dibawa ke dalam mana-mana anak sungai sampah pepejal atau sampah cecairdari mana-mana kilang, proses pengilangan atau kuariatau apa-apa sampah atau abu api atau apa-apa buangan lain atau apa-apa benda reput supaya sama ada dengan perbuatan itu sahaja atau bersama dengan perbuatan lain oleh orang itu atau oleh mana-mana orang lain mengganggu pengalirannya yang wajar atau mencemar airnya;
(b) menyebabkan jatuh atau mengalir atau dengan disedarinya membenarkan jatuh atau mengalir atau dibawa ke dalam mana-mana anak sungai sesuatu benda kumbahan sama
ada pepejal atau cecair; atau
(c) menggunakan mana-mana anak sungai, saluran, parit awam atau lain-lain alur air atau limbah, kolam atau tangki bagi maksud menjalankan apa-apa tred dobi,

di dalam atau di luar sesuatu kawasan pihak berkuasa tempatan melakukan suatu kesalahan dan boleh, apabila disabitkan, didenda tidak melebihi lima ribu ringgit atau dipenjara selama tempoh tidak melebihi dua tahun atau kedua-duanya dan didenda tambahan tidak melebihi lima ratus ringgit bagi setiap satu hari kesalahan itu diteruskan selepas sabitan.

2 ulasan:

  1. Mana pegi Nya Fauziah betina jahanam adun kuantan tu..mata dia tak nampak ke apa yang terjadi di Selangor dan penang..ataupun ko buat2 tak nampak sebab takut disontot dengan kote bengkok nuar dan disekeh kepala oleh cina kapir DAP tu..weii..betina..kalau nak berjuang tu buat laa betul2 jangan ain separuh jalan jee..jangan nak ngutuk perkara yang disahkan selamat oleh pakar tetapi pabila keadaan yang sama berlaku dan dilakukan oleh puak ko tampa sebarang ulasan daripada pakar pun ko buat tak faham jee.

    BalasPadam
  2. Kesian Fuziah. Dia sedang putud haid ni.fenin....

    BalasPadam