Ahad, 4 Mac 2012

dulu.. pas mencaci umno parti rosak.. sekarang.. apa jadi..?


bila terjadi pergolakan teruk nak mampos di kedah sana.. aku melihat pas dah semakin hancus berdencus.. bertitik tolak dengan pemecatan hassan ali... dan hassan ali memalu perang gerila serta menaji pas dan pakatan amnya.. semakin teruk dah aku tengok.. mereka berkelahi sesama sendiri... adakah layak pakatan jibraun ni nak mentadbir malaysia...? semua berebut kuasa.. semua nak tunjuk langsi.. bila ceramah mereka kata merekalah paling power dari power segala power... mereka kata kerajaan bn/umno tak layak memerintah malaysia.. tetapi apa jadi dekat kedah? apa jadi beb.. boleh tengok lah... cakap saja.. semua boleh cerita yang mereka islamik giler.. tetapi kenyataan mereka ni nak kejar duniawi seadaanya.. podah.. boleh sebat harta berkoyan-koyan... tak gitu... rakyat? bila ada permasalahan... kerajaan bn jer yang selesaikan... apa nak jadi pas... sayonaralah kau di pru13 nanti.... puih...!!!!

4 ulasan:

  1. KEHKEHKEH BALUN LG BROO. JGN KASI CHAN FUCKATAN BENAFAS!!

    BalasPadam
  2. Mangkok berayun 2 ekog tu tk mau jwtn exco..depa tu rakyat pilih suruh wat kerja...kl tak mau wat kerja letak jwtn dr jd wakil rakyat..rakyat kedah dh meluat tengok kelaku hangpa dok tk selesai masaalah hangpa...pi selesai masalah rakyat dulu..rakyat sanggup beratog tengah hangat nk pangkah hangpa..ni ka yang hangpa boleh balas...tak sanggup nk tunggu pru 13..kita benam depa ni...bai'ah apa kl ketua sendiri pun hangpa lawan..! Bagi la peluang MB perabih kerja dia smpai pru..!!

    BalasPadam
  3. Semabyang hajat jika bermotifkan Politik..nah allah bayar cash di dunia...tak ya lah pertahankan aljuburi tu...semua tau tetapi sebab kuda mengkuda antara sesama sendiri..DAP yg untung...

    BalasPadam
  4. Allah Ta'ala kaffarah balik bila peralatakn Solat hajat..doa di stadium untuk motif politik jahat. Saya setuju dgn tanpa nama 8.08 am.
    Betapa jahatnya PAS selama berpuluh tahun menyemai permusuhan dan konsep salah Islam pd pencacai2 mereka..menuduh UMNO dgn kafir..menfitnah UMNO amalkan politik suku agama suku itu kafir..sedangkan UMNO tahu dgn agama lah mudah menyesatkan org Melayu yg jahil..

    PAS sgt byk dosa pd umat Islam.. berpecahnya umat Islam terutama dikg2 pulau memulau, tidak solat jamaah bersama, maki hamun..dan pemimpin2 PAS laknatullah ini lepas tangan..tidak peduli semua itu..dan siapakah yg akan pulihkan Aqidah kan syariat mereka..mcm mana yg telah mati dgn kefahaman2 sesat ini.. punyalah berat dosa pemimpin2 PAS ini hanya Allah shj layak balas..

    Solat hajat dan doa dijadikan mainan dan sentimen jahat PAS memukau ahli2nya yg jahil supaya taksub melampau pd PAS dan memusuhi UMNO sesama Islam melampau kafir spt DAP..

    Semoga PAs dihancurkan Allah..dibersihkan semula politik negara supaya berbatas..tidak melampaui agama dan adat.AMIN

    BalasPadam