Khamis, 29 Mac 2012

erms.. bagus solat berjemaah ni.. tapi

moga diberi pentunjuk kepada insan yang lemah sepertiku ya Allah...
ps: Islam bukan hak mutlak pas... itu je..

17 ulasan:

  1. maha suci allah yang maha mengetahuai segala sesuatu..

    BalasPadam
  2. Abang T-shirt merah masuk berjemaah secara 'masbuk'....tiba2 memicit dahi, sambil berkata " Ya Allah, aku bukanlah dalam golongan mereka2 ini". Lalu terus niat ber'mufarraqah'

    BalasPadam
  3. hahaha...apa2 la pentaksub PAS ni....sukati kaulah asalkan khusyuk...jgn masa solat ingatkan N.A, marahkan UMNO & pilihanraya sudah...hehehe

    BalasPadam
  4. parahh... harap harap masuk kubur tak dibungkus dengan bendera pas sudah..

    BalasPadam
  5. abg baju merah tuh..bukan ke aurat lelaki dr pingang ke bwh???ni nk solat ke,nk redah banjir?

    BalasPadam
    Balasan
    1. belajar ugama kat mana ni aurat lelaki sampai ke bawah? yg betulnya sampai ke lutut

      Padam
    2. aurat lelaki dari pusat sampai lutut. sunah sentengkan kain atau seluar keatas sket mcm tu

      Padam
  6. Bayangkanlah kalau orang UMNO buat camni guna bendera UMNO..agaknya apalah diorang nak ckp? Kompom kena maki siang malam. Lantak kau lah PAS PIS PUS

    BalasPadam
  7. Jiran aku dari seluar dalam sampai ke bumbung rumah dia kaler hijauuuuu.....tak salah! cuma nampak bebeno ketaksuban nya.
    < Surau Madah Fasa 1A Seri Manjung Perak >

    BalasPadam
  8. taksub melampau ni bakal masuk neraka...

    BalasPadam
  9. Macam tak nak kasi org UMNO jemaah sama ja. Sampaikan bab nak beribadat pon boleh berperangai macam ni...taksub macam tu sekali...

    BalasPadam
  10. pakaian tak ada salah apa2..pakai kain sja tanpa baju pun bolih sebab aurat lelski dari pinggang(menutup pusat)hingga buku lali.cuma kurang cantik filihat.
    apasalah kita berpakaian dengan sempurna semasa menunaikan ibadah kepada Allah.nak nonton konsert pun pakai cantik.
    yg tak best tu..bila pandang lantai nampsk lsmbang pas..bila sujud dahi atas lsmbang pas...menyembah Alllah atau sembah logo pas?

    BalasPadam
  11. PAS+++++Parti Anak Sial

    BalasPadam
  12. Pakcu Rantau Panjang30 Mac 2012 10:09 PG

    Tuuu...dia semangat Islam weh....ini baru Pakcu lihat sembahyang sejadah jenama logo Bulan. Hak lepas-lepas ada surau yang di cap dengan logo Bulan.Gambar tok guru terpampang depan dinding depan kiblat....biasa lah tu..tapi yang ni hebat sungguh.....takbiiiir.

    BalasPadam
  13. Hello,
    Anda boleh menukar pautan blog saya?
    http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
    Berterima kasih banyak

    Alisha

    BalasPadam
  14. kwn2 ni ade stu cter,sumpah tk tipu pn...kt cni ade stu surau pas dn brhmpiran jgk dgn msjid yg dbine utk org awam..tp yg bstnye time solat jmaah sbuh,zhor,asar,mgrib,isyak puak2 pas ni tkdk pn solat kt msjid same2..dorng duk la solat kt surau dorg tu pdahal dkat je pn...ini mnunjukkn trlalu taksub brpolitik shingge mncipte jurang antre umt islam sndri..renung2 kn lah

    BalasPadam