Jumaat, 2 Mac 2012

GEMPAR!! BADRUL AMIN TAK BERSALAH BERKHALWAT???

wah makin panas berapi ler kawan.. dah dah ekau dah nak kena saman dah dengan JAIP.. ades.. siapa suruh eaku monogakkan bonang yang basah.. haha.. kan dah kono.. siapo susah ha... lain kali nak buek jahat berpado-pado.. jang.. dah kantoi ekau nak tutup dengan malu dongan apo jang.. haha..



Terkini! Kesian Badrul Amin.. Bakal Disaman JAIP Pula!


Malang bertimpa-timpa bagi pemegang Kod 71, Badrol Amin. Semuanya seperti bala bencana kerana melarikan bini orang dan menyorokkan bini orang itu di dalam hotel untuk 'habuan' sendiri.


Sebelum ini, pemegang KOD 71 itu menuduh Jabatan Agama Islam Pahang, Timbalan Pengarah JAIP, polis, UMNO dan pemandunya berkonspirasi kononya untuk memfitnahnya . Dan untuk menutup mulut semua pelapor, Badrol Amin mengancam untuk menyaman semua orang termasuklah pengamal media baru.


Padan ler muka si Badrol Amin, pemegang KOD 71 yang dikatakan oleh propagandis PKR dan Pakatan yang pemegang KOD 71 adalah warga asing yang merupakan PENGUNDI HANTU dan mendapat anugerah kewarganegaraan semata-mata untuk mengundi dalam PRU.

7 ulasan:

  1. kod 71 bukan pengundi hantu tetapi pemimpin pakatan berstatus HANTU RAYA.

    BalasPadam
  2. "Anak Cina anak saya? Anak India anak saya? Bini orang?" lebih kurang kira halal jer laa... hehehe
    Baca di sini->Bini Orang Tu Ostad! Di TendangTerajang

    BalasPadam
  3. Wah kod 71 bukan setakat jadi pengundi hantu...tapi jadi calon hantu PKR.


    Pak Din Pencen

    BalasPadam
  4. Pada ustaz Badrul, jgn lupa ikut tektik Anuwar. Panggil cepat2 pencacai2 dari PKR, PAS & DAP. Pegi ramai2 ke mahkamah nanti, katakan ini semu kerja UMNO, katakan ini kerja hakim yg berkonpirasi dgn kerajaan. Jika lepas , jgn lupa katakan pada Polis, abang polis..TERIMAKASIH..oh ya, terlupa lak, pasang 2,3 biji mercun yg bunyi kuat..ala mcm Anuwar buat masa di mahkamah baru2 ni. Ikut yer ustaz...jgn lupa bwk bini no 1 & 2 sekali tau, kalu ada anak2, bwk sekali ya. Bawak sepanduk tauuu..."bebas badrul"

    BalasPadam
  5. cyleo ..
    terbaek....

    BalasPadam
  6. takde sapa2 ke nak buat "GERAKAN BEBASKAN BADROLAMIN". buatla.... nak jugak aku berdemo sekali lagi. mana tau dapat makan nasik minyak lg bila kena tangkap. huhuhu..

    BalasPadam
  7. ...bini orang diberi kaunseling dibilik hotel 5 bintang...bini sendiri diberi 'kaunseling' dengan penampar dan sepak terajang depan anak2 tepi tandas dirumah...habatnya ostaq PKR...

    BalasPadam