Khamis, 1 Mac 2012

TERKINI !!! TOL AKAN DINAIKKAN... WAH INI SUDA LIBIH!!!!!

keke.. apa naik.. minta maap ye... ini berita daku amek dari rakan blogger putera merdeka habisla... ades.. so saya menghistiharkan semua tul tul akan naik harga... hahaha... ye ke hehe.. kasi baca ye...



Kadar tol bernilai RM1 di Batu 9 Cheras - Lebuhraya Kajang menuju ke Kuala Lumpur dan tol 90sen di Batu 11 menuju ke Kajang akan dimansuhkan mulai tengah malam ini (Khamis), umum Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.
Beliau berkata, pemansuhan caj tol berkenaan akan mengurangkan separuh kadar tol bagi 120,000 pengguna lebuhraya Grand Saga Cheras-Kajang setiap hari.

ps: juak-juak akan hantukkan kepala mereka di dinding berhampiran.. haha.. stress.. ini maknanya najib mendengar keluhan rakyat.. tolong rakyat.. mereka hanya menabur fitnah... hidup pm.. terbaik

8 ulasan:

  1. terberak lah PR lpas ni nk carik isu,,hahaha

    BalasPadam
  2. KPD YG X TAU BERSYUKUR TU SILA GUNA LALUAN SEMAK ATAU HUTAN..SEKIAN TIMER KASEYYYY KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Inilah faedahnya bila kuasa pembangkang kuat. Jangan jadi seperti lembu2 Umno saja yang kena cucuk hidung. Bila harga naik ikut saja, lepas tu mengomel sorang2 kata harga barang naik la, gaji tak cukup la dan mcm2 lagi. Harap lepas PRU-13 nanti, BN-Umno akan jadi pembangkang yang produktive dan bukan jadi pembangkang yang SAMSENG yang tak bertamadun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. samseng tak bertamadun? mcm sebut kumpulan blah penang tu je.. yang mengatakan 20 orng tu mengugut sekumpulan 500 orng yg lain tu? ish2.. tgk penang je la.. tak ckup baik ke jd pembangkang? yg jd kerajaan merintah kat negeri tu mcm ne plak? rasis je memanjang....

      Padam
    2. keke spisis pakatan dah hilang arah dah.. keke.. samseng mereka tak nampak pulok deh.. keke.. cakap angkuh memanjang.. so pembangkang jadi pembangkang je lepas pru13 nnti.. hehe..

      Padam
  4. ha ha...ko ingat kalau bn x buat pr leh buat...bangang nya pengikut pr nie...tol juru janji nak hapus pun x hapus...dok sibuk salah kerajaan,,,cakap putarbelit...bangang bodoh...pengikut pr terutamanya pas memang bodoh..

    BalasPadam
  5. janji yg dibuat PR pun tak tertunai ini ada hati pulok nak bising2 apa yg kerajaan buat... malu laa woi PR... geli hati aku kata depa pun ada jasa konon2nya...ptuii..hampehhh...

    lu punya janji utk rakyat bila nak tunai...PRU akan datang dah dekat, buat janji lagi...woi rakyat sekarang bukan nak dengar kauorg punya janji tapi nak kauorg PR tunaikan janji yg dah dibuat PRU lepas...manaaaa...

    memang Parti Rosak / Parti Kencing Rakyat / Parti Ajaran Sesat

    hanya kerajaan yg bantu rakyat siang dan malam dulu kini dan selamanya...PRU akan datang pasti utk BN/Umno

    BalasPadam
  6. RAKYAT MALAYSIA TERUTAMANYA ORANG MELAYU SUDAH TEKAD DAN SATU SUARA MENYATAKAN SOKONGAN TIDAK BERBELAH BAGI KPD UMNO..DAN RAKYAT JUGA AKAN MEMBERI KEMENANGAN BESAR KPD BN..ALLAHUAKHBAR!

    BalasPadam