Ahad, 11 Mac 2012

khidmat percuma... kaunseling jam 3 pagi haha.. siapalah buat ni kekeke terbaik....

ps: tersedak usus aku tertengok banner ini dari rakan blogger kakakakakaka... cam haram... berasap ler telingga badrul amin kakaka.. demn

7 ulasan:

  1. kepada yg bt banner ni korang meme hati kering dan melawak kena dgn tempat...

    bagus jugak korang bt mcm ni...
    mau dok ajar skit anjing yg suka main pantat bini org...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can download Painkiller Recurring Evil , Risen 2 Dark Waters , Deep Black Reloaded  and 
    Dead To Rights From zoobygamez.

    BalasPadam
  3. Bagus nyer,ini betul2 satu usaha untuk membantu bini2 yg ade masalah dgn suami tengah2 malam dan pagi2 buta. Nak tanya ckit la kat penganjur, samada ada buat road show satu malaysia tak? Perlu bawak samseng 20 orang tak?

    BalasPadam
  4. dengan wujudnya banner ini... ia membuatkan aku lebih bersemangan nak kalahkan badegol amin... wakakkakakakakka

    BalasPadam
  5. KEHKEHKEH HARU BIRU BADIGOL SKANG NIH

    BalasPadam
  6. masukkan
    sesi special / sesi khas - terapi dalam bilik

    BalasPadam
  7. pakar perunding tanpa tauliah. ha ha ha haaaaaaa

    BalasPadam