Sabtu, 3 Mac 2012

penghina Nabi Muhammad S.A.W. telah menerima pembalasannya di dunia...!!!!!

Kurt Westergaard, lelaki yang melukis kartun Nabi Muhammad S.A.W dengan niat untuk menghina Islam suatu ketika dulu. Allah S.W.T telah bakar lelaki ini dalam api. Banyak cubaan untuk membunuh lelaki ini tetapi ramai yang mati ditembak oleh polis yang mengawal lelaki ini. Dengan kuasa Allah S.W.T, walaupun dijaga rapi oleh pihak polis. Api yang datang dari mana entah, membakar lelaki ini. AllahuAkbar!

10 ulasan:

  1. hey Kurt...welcome to hell !!!

    BalasPadam
  2. apa pun yang kita cakap dia takan faham cuma dia merasa sakit yang amat sangat tu dan tidak akan faham apa yang kita katakan.semoga allah beri hidayah baru dia menyesal yang amat sangat apa yang dia buat selama ini.sesungguhnya allah lagi maha berkuasa lagi bijaksana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. i told u already kurt..but u never listen.. Anyway..hv a nice day 4 u kurt....((((Binggo)))!!!!

      Padam
  3. hell the only place for u

    BalasPadam
  4. wait till the lightning strike on you...but then...it is already too late for you...

    BalasPadam
  5. itulah balasan yang patut dia terima... semoga ini dijadikan iktibar buat kita semua....

    BalasPadam
  6. betul ke ni? kat google takder pun criter ni.

    BalasPadam
  7. Bro, tolong jangan percaya sangat benda2 mengarut dari FB tu. Gambar tu diambil pada tahun 2001, tragedi yang menimpa pelombong arang batu di Ukraine. Tarikh dia pada 19 Ogos 2001...

    Nak bukti, boleh lihat di sini:
    http://kadavaspeaks.blogspot.com/2009/12/caught-in-hell.html

    Mengenai Kurt Westergaard pula, kalau kita tengok dari wikipedia takde pulak menyatakan BINATANG tu dah MAMPUS. Cuma harap2 la, kalau BINATANG tu MAMPUS sama macam dalam gambar tu. Mohon disebarkan......

    BalasPadam
  8. gambar diatas tu gambar hiasan atau gambar betul?

    memang betul gambar tu pelombong ukraine thn 2001, spt Tanpa Nama 7:39am katakan!

    BalasPadam
  9. citer ni ntah betol tah tidak...kang tak pasal2 dpt dosa fitnah lak....

    BalasPadam