Ahad, 18 Mac 2012

perangai radikal menjadi-jadi.. bako bako bila rakyat dah semakin menolak paih...

tanjat boboi bila perangai baboon pencacai pas semakin teruk bebenor.. akibat minda dah jadi radikal mereka membako bendera umno dan bn.. hehe.. kenapa takut ker pas.. siap main bako-bako ni.. gentlelah sikit.. dahla tahap kefobiaan pas kat umno dan bn semakin tidak keruan.. dah dah dek kerana tak boleh mengawal perasaan bahlol mereka.. maka mereka membako 14 bendera bn dan 6 bendera umno... so bahlol tak spisis pas.. dan kebahlolalan mereka menjadi-jadi sejak hassan ali membantai bagai garuda membaham mangsa terhadap parasit-parasit macam mereka... pui...

lagi gambar media kedah

5 ulasan:

  1. Itu mencontohi apa yg berlaku dinegara Arab ke? Atau utk buat provokasi? Atau dah sememangnya bebal?

    BalasPadam
  2. TU BKN RADIKAL BROO. TU GILER VAVIII KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. mungkin gila vavi bukit ni kekeke

    BalasPadam