Jumaat, 9 Mac 2012

ramai gilos datang ceramah anuar di perak beb..!!!

huh kemain abe baju biru tu.. keke.. huh.. 

erm walau terbukti dia ni adalah penyokong kuat israel.. dan pas pun membisu jer hal berkaitan israel ni.. jadi.. apa lagi kita sebagai insan yang waras.. nak nasihatkan orang lain tentang dia ni. jadi biarkan.. dah jadi negara ini macam iraq, syria, mesir, sampai nak keluar cari rezeki pun naik takut, barulah masing-masing kata.. menyesal dulu aku ini aku itu... baik aku biarkan bn saja yang berkuasa... hah.. nak menyesal pada masa tu... lupakanlah brader... sebab.. negara hancus, ni puak-puak hebat beri ceramah-ceramah ni... agak-agak mereka kemana kalau negara bergolak.. sekarang ni pun hal-hal kebajikan rakyat pun mereka tak jaga... ceramah.. ceramah.. itu saja yang mereka boleh buat... salahkan kerajaan bn.. kata kejam... tapi rakyat dapat subsidi berbillion-lion... tapi si malun ni apa dia buat... takda.. hanya cakap saja... itupun ramai gilos yang dok hangguk... apa nak jadi... terutama pas boddo tu... huh..

klik

11 ulasan:

  1. kesian.......buat ceramah pun kt padang rumput.dh mcm pelarian.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. kt padang ler,bkn mcm umno tu,kt skolah,dewan rakyat buat ceramah,

      Padam
    2. BACULLLLL

      Padam
    3. haishh..~ zaman nabi pown buat ceramah kat atas padang..~ hina sangat ke die nak buat ceramah kat padang..??? umngokk..~

      Padam
    4. boleh caya ke dia cakap.. temberang jer.. hehe.. ramai pulok yg percaya.. tahniahlah ye.. keke.. sampai mapuh anda diperbodohkan oleh manusia ini... tahniahlah lagi sekali.. hehe

      Padam
  2. duit dana israel kan byk, naper wat ceramah sampai nampak mcm daif sgt? nak raih simpati nih...

    BalasPadam
  3. LEPAS NI ANUWAR BG CERAMAH PKL 3 PAGI DLM BILIK DGN CHINADOLL. KENA BWK SAKSI..USTAZ BADIGOL! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
    Balasan
    1. bohong je kau..

      Padam
  4. jumpa org rmai kt padang la...x kn nk bawak smua msuk dlm bilik kot...kekeke...sat gi terbalun plak...wakaka

    BalasPadam
  5. baguslah dgr ceramah kt padang..apa anwar cakap kau ikut,kalau dia suruh kau makan rumput kau makanlah..jadi lembu bodoh!!!

    BalasPadam