Rabu, 7 Mac 2012

syria.. kenapa kekejaman ini terjadi di dunia Islam...

menjadi pelik ada juga kebinatangan di dalam sesetengah orang yang mengaku Islam.. aku lagi pelik sama-sama bangsa berperang kerana berlainan ideologi... memang syaitan dan iblis bertepuk tangan bila terjadi hal ini di dunia Islam.. MOGA ALLAH MELINDUNGI KITA UMAT ISLAM DARI PENJAJAHAN IBLIS... jauhkan.. jauhkan..
Lebih sebulan lalu, kanak-kanak wanita ini memegang poster yang tertulis "Mohon Kalian Membantu Kanak-Kanak Homs" sambil menangis. Tangisannya kerana dia melihat bagaimana kawan-kawannya, ayah dan ibunya disembelih.


Pihak admin telah menyiarkan berita kematian seorang kanak-kanak perempuan yang terbunuh dalam satu letupan bom pada 4 Mac 2012. Kanak-kanak perempuan ini sebenarnya telah menemui syahid (gambar kecil). Kini dia berbahagia di dalam syurga Allah.

ps: di malaysia sendiri dah ada spisis yang nak huru hara sama-sama berperang dan mencari pasal dengan orang melayu... kiasu lah.. sialanz...

3 ulasan:

  1. org luar nak serang takut disalah faham..so api-apikan rakyat biar mereka hancurkan negara sendiri..supaya senang puak luar campur tangan masa itu meka ada alasan kukuh..meka tak belajar dari Iraq dan Libya...Malaysia pun sama jugak...

    BalasPadam
  2. Ramai rakyat Malaysia hari ni teringin sangat nak rasa jadi macm ni...mohon perlindungan dari Allah..Amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku setuju dengan pendapat kamu, MELAYU mudah lupa sekarang ni siap ada tali barut nya , sama ada dalam UMNO ataupun dalam PAS, semua nya kerana KUASA dan NAFSU

      Padam