Selasa, 3 April 2012

adam adli dicabul di lembah pantai.. kekeke.. kono balun...

so merasa juga dia penumbuk orang ye... hehe... jadi apa mau kata lagi... sok nanti kena pijak pulok.. udah-udah le tu adam adli oi.. ko belajarlah jadi orang berguna dari menjadi balaci anuar ibrahim tu... pui..

sakit juge kene tumbuk taw... mana body guard debab aku yang pakai speck hari tu.. tak selamatkan aku ke.. hehe

ps: kejadian berlaku di pangsapuri PKNS kerinchi..lembah pantai.. 

8 ulasan:

  1. muka cam sial dah kena tumbuk pun berlagak lagi...

    BalasPadam
  2. Wak Mustar : "Kenapa ko tak elak?"
    Adam Adli : "Macamana nak elak, silatnya pak cik tak ajar lagi"...

    Wak Mustar : "HA...PADAN MUKA ENGKO"
    Adam Adli : "HAAH...PADAN MUKA AKU DENGAN PENUMBUK TU"

    BalasPadam
  3. Tahniah kepada warga Lermbah Pantai yang mengajar budak beringus ni cara menghormati dan memasuki rumah orang dengan cara beradap..kalau kat balai polis dan kat klang dulu baru diacah..tapi kat sini kena ceput sikit jee..tapi jangan lupa maybe kat tempat lain ko kena pijak ataupun diketuk dengan batang kayu..kena mandi ngan telur busuk lagi best kut..

    Weii budak beringus ko tu kencing pun belum lurus lagi..waktu belajar ni belajar laa dulu jangan dok jadi anjing kepada nuar brahi tu..kalau nak jadi barua jugak baik ko balik berjuang dinegeri sendiri..tengok je apa yang telah dilakukan oleh guan eng cina melaka tu terhadap orang melayu dinegeri ko..balik laa ketanjung tu..

    BalasPadam
  4. KALAU BETUL CITER NI PADAN MUKA SI ADAM ADLI SIBUNGOL NI. ELOKNYA HEMPUK JE SAMPAI MERENG KEPALA OTAKNYA SENANG BOLEH SIMPAN DIA KAT TANJUNG RAMBUTAN ATAU TAMPOI. BETUL KATA CITER P. RAMLEE KECIK2 TAK MAU MAMPUS DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG. NI LA CONTOHNYA

    BalasPadam
  5. hehehe.. kena balun juga ke wakakaka... ingat power gile.. mr debab pakai speck tu..

    BalasPadam
  6. Padan Muka, tak pasal2 kena sedebik dengan orang lembah pantai. Dia tu takde kaitan langsung dengan Lembah Pantai tetiba dtg berlagak samseng kat situ. Hambikkkk ko....

    BalasPadam
  7. Nasib baik aku takder,kalau tak makan lutut budak ni,kecik kecik dah nak merosakkan bangsa sendiri.Harap kerajaan tamatkan aje pengajian dia,biar dia merempat padan muka.

    BalasPadam