Sabtu, 14 April 2012

ADUH, TIME-TIME CAMNI MEREKA KELUAR UMNO LAK!!!! di sabak bernam..

apelah nak daku cakapkan lagi wahai rakan-rakan semua... apekah ini..kenapa boleh terjadi macam ni.. kenapa.. entea ucapkan tahniah kepada paih kerana spisis kamu makin ramai nak jadi parasit.... keh keh keh.. kamon beb.. sebenarnya... yang keluar parti, adalah pas dan join umno di sabak bernam.. hehehe... maknanya.. dah ramai naik menyampah baboon dah dengan pas.. keh keh.. so apa nak buat... terimalah kenyataan pas.. pui



22 orang bekas ahli PAS Cawangan Seri Aman, Sabak Bernam hari ini telah mengisytiharkan keluar parti dan menyertai UMNO Sabak Bernam. Mengikut kata ketua yang menghantar borang keahlian kepada UMNO Bahagian Sabak Bernam, PAS hari ini dilihat sudah jauh terpesong dari matlamat asal penubuhan semenjak bergabung dengan PKR dan DAP.

Ahli PAS sudah mulai sedar dan akan berjuang bersama UMNO untuk menjaga Islam, Melayu, dan Raja.

sumber thankz KPS..

4 ulasan:

  1. nyahkan parti pas dari bumi selangor
    parti yang memecah belahkan orang melayu
    selangor dengan memperalatkan ugama
    sebagai modal politik mereka.
    orang melayu selangor perlu bersatu
    tak kira cara mana mereka berjuang
    demi untuk generasi melayu selangor
    - islam , melayu dan raja kita

    BalasPadam
  2. Aku Sayang Tun Mahathir14 April 2012 10:44 PTG

    nate mu HB!!!..tajuk posting dah nak jatuhkan jantung kawe!!!. (macam tadi Liv ketinggalan 0-1 kpd Everton..last last Liv masuk final...ceria kawe!!!. tahniah dan ahlan wasahlan kepada ex pas yang masuk UMNO. ALLAH merahmati kalian.

    yang lain tu...BILA LAGI!!!!!!!

    BalasPadam
  3. saja je nak bg panas kat cai cai pakatan.. hehehe... bagi berbulu.. hak hak hak

    BalasPadam
  4. kalau nik aziz masuk umno, semua orang kelantan akan ikut. kalau la mahathir tu orang kelantan, dah lama dah kelantan jadi BN

    BalasPadam