Selasa, 3 April 2012

agak-agak kalau yb umno buat macam ni...? apa akan jadi?

bukanlah niat nak menjadikan ini isu agama ke ape ke.. tapi kalau di lihat cara pas sekarang nak tarik undi..dah macam orang terdesak lah... entahlah labu... cuma persoalan.. kalau lah pelaku ini dari yb umno... rasanya....
ps: sumber dari sungai rapat online sepatutnya bila pas bersama pakatan, mereka dah berdakwah terhadap rakan-rakan bukan Islam yang lain, tapi lain jadinya.. pas yang kena dakwah dengan orang bukan Islam... huh.. apalah nak jadi pas oi... entohle..

19 ulasan:

  1. AKAL KAT LUTUT..

    BalasPadam
  2. Buntut kat akal

    BalasPadam
  3. Konon bagus la tu. PODACITTT

    BalasPadam
  4. ap salahnya dia wt mcm 2....dlu agong mningal,,,mcm2 org berlainan agama dtang melawat dia...ap yg salahnya bt mcm 2???

    BalasPadam
    Balasan
    1. ngko ni bodo ke bengong? dh nak mampos kot? ko tau tak bhw PAS & PKR tu agen2 Dajjal? sbb tu bendera diorg berlambangkan mata satu!

      Padam
    2. memang bengong... nak samakan ziarah org meninggal dengan usung keranda.... wtf...

      Padam
  5. Surah Taubat 9 Ayat 84. Dan janganlah kau sembahyangkan seorang pun yang mati dari golongan orang-orang munafik selama-lamanya, dan janganlah kau berada dikuburnya, kerana sesungguhnya mereka telah kufur kepada Allah dan RasulNya, dan mereka mati sedang mereka berada dalam keadaan fasik (derhaka).

    BalasPadam
  6. Si Mujahid Rawa nih, dalam satu kuliah yang diberi pada tahun 1997, telah cakap yang orang Islam nak ucap selamat kepada orang bukan Islam pun tak boleh (Merry Christmas, Gong Xi Fa Cai, etc).

    Sekarang?

    BalasPadam
  7. DEMI UNDI........

    BalasPadam
  8. AKU HERAN DGN PAS3 April 2012 7:53 PTG

    PAS SEKARANG NI LEBIH MEMURTADKAN ORANG ISLAM DARI MENGISLAMKAN ORANG KAFIR.

    Mereka kata mereka berdakwah pd kafir, tapi yg sebenarnya mereka akhirnya terikut-ikut budaya kafir. Orang Islam dikatakan kafir, orang kafir dianggap saudara se'syurga'.

    Kesian orang PAS, mengapalah jadi begini. Sesat dan menyesatkan.

    BalasPadam
  9. agok-agok la nak wayang pom...

    BalasPadam
  10. Lani apa pun halal sikit hari lagi apa pun boleh makan

    BalasPadam
  11. ...Nabi pun hormat ke org bukan Islam setakat berdiri je masa mayat tu lalu depan dia!!!...tp yang bestnye puak2 nih siap gi bawak lilin lagi masa ada mamat cina mati terjun bangunan di Selangor tahun lepas!....lg best siap angguk2 kepala!...kat mana yang tersilap tu?...


    UB46 Al-Jubail,KSA

    BalasPadam
  12. JADI BENGONG MACAM DIAORANG JUGA LE...sebabtu lah doa untuk mmerintah Malaysia Allah Tak makbul...walaupun sembahyang hajat 6 stadium...

    BalasPadam
  13. Apa nk jd dengan manusia skrg...mcm dh hilang pegangan...!!!

    BalasPadam
  14. PAS BODO..PKR BODO..PEGI MAMPUS DGN USAHA POLITIK DIORG, MMG TAKKAN BJAYA PUNYA..HANYA BN JE YG LAYAK MEMERINTAH..

    BalasPadam
  15. SERVANT OF GOD & Anon 3.30am, den respek komen anda...jitu. Adakah sebelum ini mereka pernah melakukannya ??? Apakah niat mereka ??? Memamg IKHLAS lahir dr lubuk hati atau kepura2an demi undi ???
    Mcm sembahyang, kalu setakat nak menunjuk, baik jgn buat....

    BalasPadam
  16. akal tapi tak berakal

    BalasPadam