Rabu, 18 April 2012

anda pandai-pandailah membuat dialoq dengan gambar ni ye... hehehe..

hehe.. kena samak le ini jalan... najis najis...

10 ulasan:

  1. Adik beradik LGE ke tu? Drebar babi,lori babi,penumpang babi.

    BalasPadam
  2. TEGOLEK VAVI TU BROO..PETANDA KETUA VAVI KOMUNIS PENANG NK TELUNGKOP KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Tak ada ka orang@ PAS yang nak pi tolong tangkap babi tu...

    BalasPadam
  4. PETANDA KEJATUHAN REJIM DAPIGS .. DAN KONCO KOCO BABI NYE HEHEHEHEHE....

    BalasPadam
  5. pok nik cakap ni mesti salah UMNO

    BalasPadam
  6. kenyang2, memang kenyang puak2 yang berperangai, berotak dan bahalul wal bengong. Dipanggang, cecah kicap diperah dengan air limau...sodaaaaaaap kata mereka. Free pulak tu

    BalasPadam
  7. Lori PR accident? brp org ahli PR yg tergolek mati dan cedera? ni semua salah UMNO.....

    BalasPadam
  8. HARAMKAH DAILY April 18 2012 - Sebuah lori TANPA MUATAN didalam perjalan ke Kuala Lumpur daripada Seremban terbalik akibat gagal mengelak sekumpulan ularmak ularmak daripada parti PAS dan mahasewel yang sedang mengadakan demonstrasi ditengah tengah lebuhraya tersebut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. xde org berebut nak kutip ka? mahal tu..

      Padam
  9. Mengigatkan aku Teresa Cock panggang 5 ekor babi celebrate kemenangan PR merampas 5 negeri dalam PRU lepas.
    Sekor bagi tauke babi LGE, sekor bagi Nizar, sekor bagi Khalid, sekor bagi Zizan & tak lupa juga seko yang paling juicy bagi kat Nik Aziz.

    BalasPadam