Sabtu, 14 April 2012

APE KEHEANYER SIKIT BENO DATANG MENYAMBUT DS NAJIB DI JALAN KEBUN??? ADEH!!!

adui adui.. camne ni kawan.. makin gelak bosalah pakatan wei.. hehe.. tapi kasi tarik nafas dulu ye.. keh keh sikit? aje giler kalau mengkome kata camtu.. haha.. serius meriah der, anak muda semakin menyokong datuk sri najib bn amnya... pm kita disenangi ramai... tu yang nuaq jeles tahap gaban bukit tu.. keh keh.. juak-juak makin pening lalat sekarang ni..



ps: mesti cai cai pakatan kata mereka ni semua dibayar oleh bn.. keh keh... dan ternyata bn ada harapan nak lenjunkan pakatan jibraun di pru13 nanti... InsyaAllah... BN boleh...

lagi sumber bergambar darul ehsan today

8 ulasan:

  1. jom sama2 kita bungkuskan pakatan haram ! biar mereka lenyap selepas PRU13 nanti! ketika itu Malaysia akan kembali aman!!

    ☺ ♂ ☺

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju 100%....mari sama2 kita KEBUMIKAN PR dr bumi Mas ni....Mas boleh!!...BN boleh!!...UMNO boleh!!!....A.B.U = Allah Bersama UMNO....insyaAllah kejayaan di pihak UMNO/BN

      tapi MAJORITI undi CINA adalah pd PR..hanya sebahagian kecil je yg sedar bahaya gerakan pemikiran biaDAPigs, PKR & PAS.....BN kena usaha lebih...jgn mengalah!!!!

      Padam
  2. i love Malaysia, Dulu, Kini n Selamanya15 April 2012 12:46 PG

    thumb up ..!!!

    BalasPadam
  3. Pakatan sedang bernafas dalam lumpur. Benamkan mereka dan talkin sekaligus.

    BalasPadam
  4. Aku harap kepada semua belia yang berhimpun di situ dan juga diseluruh negara sudah mendaftar menjadi pengundi. Klau tidak sokongan anda tidak bermakna.

    Kita hendak menang berpadu dan bukan menang sorak... Fikr-fikrkan lah

    BalasPadam
  5. yg ramai2 tu semua lembu cucuk hidung,hehehe!!!

    BalasPadam
  6. Hakikatnya Allah itu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,apa2 pun yang dilontarkan difitnah diwar2kan dengan berbagai agenda Pakatan Rakyat, PM tetap seperti itu. tetap memandu transfomasi ke depan dengan tertib dan berjadual, PR semakin marah dengan apa yang dilakukan oleh PM..kau tunggu pembalasan dari kami wahai PR, walaupun PM tidak merelakan ada dendam tetapi, kami cukup terasa dan benci dengan PR...

    BalasPadam
  7. teruskan lagi usaha BN utk mendampingi golongan muda...kami golongan atas pagar semakin meluat dan menyampah dgn pihak "Pee Aarr"

    BalasPadam