Rabu, 11 April 2012

APEKEHEANYA JADI MACAMNI... MACAM ADA TANGAN GHAIB JER... MINYAK PETROL/DIESEL HABIS!!

siapa leh jawab ni.. adeh, ini macam nak bagi rakyat marah kan gomen lagikan.. jadi adakah ada tangan-tangan ghaib yang memang nakkan nama kerajaan buruk.. yelah minyak negara-negara jiran semua dok naik... tapi negara kita dok maintain je dengan harga rm1.90.. ron95...

3 ulasan:

  1. walaupun harga minyak di malaysia tak naik, tapi ada juga manusia tak puas hati sebab nak lagi murah.

    ingat jangan jadi macam anjing dengan bayang-bayang!!!

    BalasPadam
  2. dalam nak hampir2 PRU ni pelbagai cara dan taktik sabotaj dilakukan pembangkang dan kuncu2nya ...matlamatnya satu iaitu memalukan kerajaan , menumbuhkan perasaan benci orang ramai kepada kerajaan ,

    BalasPadam
  3. apa ler bangang korang ni,tu pn xnampak lg yg tersirat dlm kesah ni,kalo petrol ron 95 xdak stok,korang nk ke tk nak tepaksa gak kne beli petrol ron yg mane???tk ke yg mahal tu je yg ada stok..rakyat dipaksa beli ron yg mahal tu woi..ni ler 1 cara kerajaan bn meng lembu kan rakyat yg bangang mcm korang ni,tuan pya blog beli ron mahal pun tk pe,duit masyuk wt blog kipas ni..

    BalasPadam