Selasa, 10 April 2012

baka komunih yang dibanggakan melayu pakatan.. pui


SIBANGSAT KETURUNAN KOMUNIS MENDERHAKA DAN KURANG AJAR LAGI ........

Keturunan komunis bangsat inikah yang nak diangkat menjadi pemimpin orang Melayu. Tadak tahu adap dan tidak tahu hormat. Sikap kurang ajarnya itu menunjukkan itu sifat2 komunis.

Tapi pemimpin seperti inilah yang menjadi kebanggaan ulama, pemimpin dan ostad2 PAS mahu pun PKR. Sebab itu bila puak2 komunis ini menyebut ayat Al-Quran mereka akan bertakbir.

Jangan mimpilah kalau mereka ini berkuasa nak membela orang Melayu Islam. Lihat saja Melayu Islam di Singapura. Apatah lagi yang baru setahun jagung memerintah Pulau Pinang. Tapak masjid pun dijualnya.

Wahai orang2 Melayu yang beragama Islam berfikirlah anda dengan fikiran yang waras. Siapa pemimpin yang lebih baik dikalangan manusia2 kurang ajar seperti itu. Datuk nenek kita memang melarang anak cucunya bersikap kurang ajar walau dalam apa juga keadaan .........

Wallahua'lam ........
sumber rakan fb

ps: inilah yang dibanggakan spisis melayu bodoh dalam pakatan.. ini semua mereka tak nampak.. tapi yang mereka nampak kepala gurga mereka umno umno umno dan umno.. ek ala.. ape celop bodoh manjang melayu pakatan.. pui..

1 ulasan:

  1. sibangsat ni nak buat syok snediri sebeb nanti tak jadi calon atau kalah dlm PRU 13 nnati...gerenti kalah punye;;;

    bodoh punya bangsat!!!! muka pun muka samseng!!!

    BalasPadam