Ahad, 29 April 2012

bandingkan gambar ini... hehe..

apabila bersih 3.0 gagal.. mereka sakit telo.. bengkak tetek.. dan haid tak teratur.. tu pasal.. jadi jebon seko-seko depa ni.. cit.. pui...

ps: nak slow down sikit memblog 1 2 hari ni gua sibuk.. pepun.. pakatan.. anda akan jadi jebon pru13 nanti.. sayonara... pui...

8 ulasan:

  1. TAHU LAMA DAH PR MEMANG PENIPU MCM AL-JUBORI..HAHAHAHAHA

    BalasPadam
  2. Tuan Headbom,

    Tunggu. Kebangkitan Rakyat Akan membelasah Penganas Bersih ini secukupnya...
    API kemarahan Rakyat mula membakar...jaga jaga wahai PKR ... Kau buka ruang ceramah kau siap...

    Tunggu...kau di sana...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama org lain mana boleh buat kacau majlis diorg nanti di chop gangster upahan umno... tp klau bersih ganas mcm mana pun tkpa bukan ganster.. bersih semua baik belaka... ahli syorga...

    BalasPadam
  4. Kata orang2 tua kalau salah letak nama anak, anak itu akan membesar jadi semacam je. Oleh itu terdapat ibu bapa memanggil anak mereka dengan nama lain yg diyakini serasi dengan tubuh badan anak itu. Demikian dengan BERSIH. Ngo dah salah pilih nama tupasal jadi macam haramjadah perangai mereka. Sebiji macam BEROK.
    Sekian dimaklumkan. kah kah kah.

    BalasPadam
  5. itulah makhluk2 yg akan jadi pengundi hantu.....hehehe

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. dari dulu samapi sekarang aku benci demo yg tak tentu pasal..demo lama2 emo..bershit apatah lagi..dah terang pembangkang dalang semua ni..takda isu cari isu..ingat wei ambiga dan nuar...cina celaka lim anak beranak...korang nak malaysia huru hara mcm thailand ke..ekonomi jatuh..rakyat sengsara..tuntutan yg korang buat tak masuk akal langsung..makin jelas aku makin anti dgn puak2 korang..kalo aku dapat aku ludah muka korang..nak hidup aman pun tak senang..

    BalasPadam
  8. http://www.rbfonline.net/2012/04/luahan-hati-seorang-anak-polis-yang.html

    renung-renungkanlah

    selamat beramal

    BalasPadam