Sabtu, 28 April 2012

BARU AKU FAHAM... DUDUK DAN BANTAH MACAM NI... OHH.. I C.. OK OK..

erm kalau dah nama beruk tetap perangai macam beruk.. sebab bila beruk dapat bunga dia akan jadi gila iseng.. hehe.. so contoh terdekat macam puak-pauak pelampau yang kononnya hebat nak duduk dan bantah secara bersih katanya.. ek ala.. bagi aku dah la gagal menarik croud dari target 500,000 tu, dalam 50k-70k ada la.. so korang nilaikan sendiri ye.. mereka inginkan keganasan... cakap je.. radikal tetap radikal.. itu cara mereka dek kerana sekarang rakyat dah tau tembelang mereka.. so majoriti menolak bersih.. yang datang tu adalah totok-totok yang taksub je...

yang ni dikatakan baik baik belaka... dah dah pdrm pulak mereka tuduh.. akal low klass gila.. pui.. jom tengok mereka menjahamkan kereta polis... so apa lagi mereka akan salahkan ini semua umno punya keja.. hehe.. pui..

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. bongok benor dema...melakukan kerosakan, krn terlalu taksub...yg kelako suara yg mengutuk polis..mula2 suruh terbalikkan keta dh,terbalik tau plak takot meletup kereta tue lari ckp bahaya.hahaha..tau takut.....menyusahkan betuiii...-annum.

    BalasPadam