Jumaat, 13 April 2012

BOLEH KIRA DENGAN JARI BILA BN BUAT KONVESYEN DI KUALA TERENGGANU... ADEH!!

mungkin macai-macai pr tengah gelak disebabkan... beberapa kerat je orang datang di konvesyen media sosial 1malaysia... di kuala terengganu... gelak lah macai.. gelak.. hehe.. tau la korang power giler.. hebat.. terbaik.. dan maksum.. hehe.. tapi apa nak buat... pr bila buat macam-macam di dewan ke ape ke semua ramai datang siap ada yang pengsan dek kerana kemaruk nak datang ceramah or konvensyen pr.. kan kan.. keh keh...  tak caya korang tengoklah.. berapa kerat je orang yang datang... sila lah roll ke bawah ye.... hehe..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
hehe.. kira la dengan jari.. ada berani.. keh keh... kalau nak dibandingkan di bawah ini masa pr buat di stadium melawati.. hehe..

ramai kan hehe...

3 ulasan:

  1. Yes anak muda.
    Let's save our country.

    BalasPadam
  2. yes..anak2 lembu kak ijat,save our country..persidangan anak2 lembu kak ijat sekeluarga..hahaha!!!anak2 muda akal tahap lembu,

    BalasPadam
  3. yang mana kat bawah sekali tu.. oooo... itu lembu dap..

    BalasPadam