Khamis, 12 April 2012

KEPALA B**** PUNYA LGE!!!! lu ingat ni negara apa?

"You orang semua tahu tak apa perkara yang paling saya benci dalam hidup saya"

"Perkara itu ialah semasa saya angkat sumpah jadi Ketua menteri PP!".

"Kenapa bos?"

"Pasal saya terpaksa Angkat Sumpah dan Tunduk sama orang Melayu, TYT tu orang Melayu,orang Islam, orang UMNO pula, saya paling benci peristiwa itu"

seterusnya ke MY MASSA
ps: aku senang je..dah melayu bodoh dok jadi balaci seumur hidup demi dia.. nak buat macamana.. kobagilah 100 bukti dia ni memang rasist tahap gila babi punya.. ada ingat melayu pakatan nak sedar ke.. jahanam brader.. pui.. pui..

8 ulasan:

  1. Melayu dan mamak pulau pinang memang bodoh

    BalasPadam
  2. ITU MAMAK SAMA MELAYU PULAU PINANG SAMA-SAMA GONG MAA...LU OLANG ALA ANGKAT SAMA ITU LIM GUAN ENG, SIKALANG LU OLANG CAKAP INI GUAN ENG INI MACAM..LU SULAH KASI ITU KUASA SAMA LIA..APASAL SIKALANG MAU MARAH SAMA DIA? LU OLANG LUPAKAH ATAU BUTA MATA KAH SEBAB DIA SULAH JADI ITU CM MAAA??? FAHAMKAH CM..ITU CHIEF MINISTER MAA||||||

    BalasPadam
  3. mamak dan melayu pulau pinang di lembu kan oleh kak jat aka sharizat jalil,kak jat senyum dpt 250 juta,melayu sengih dapat semangat HIDUP MELAYU,bodoh punya melayu umno terus jadi lembu,

    BalasPadam
  4. 09.12pm..Awat.?! Panas pungkok ke.?!

    BODOH PUNYA MELAYU 'PR' TERUS JADI B.A.B.I...PENTOTOK SONDOL-SONDOLAN.!!!!!!! HEHEHEHE...

    BalasPadam
    Balasan
    1. woi..dah lame ke jadi lembu??

      Padam
  5. cina juga gelak ketawa sama2 bangsa agama dok belasah2 sama sendiri.. tapi nak menyedarkan puak2.. cialahanat pr ni bukan 1 perkara mudah.. biarlah Allah membalasnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. agak2 nye headbom dpt tender bg lembu kak jat mkn kot??hahaha!!!pulus ada masyuk,kipas lebih ler,kah..kah..kah..cari makan,kah..kah..kah..

      Padam
  6. bagus juga ada orang mcm tanpa nama 5.49 ni.. sbb teserlah kejilatannya terhadap dap.. keh keh... pui

    BalasPadam