Ahad, 15 April 2012

DAPAT LAH SEKO RM50 SORANG.. BERKHEMAH SAMPAI TUA YE..!!

aku tak tau nak komen... cuma nak cakap kesian....... orang tanya.. kenapa budak-budak tu tidur dekat dataran ni geng... aku jawab kesian... kenapa mereka sanggup buat macam ni geng.... aku jawab kesian.... ape dah tak de cara lain ke diorang ni nak berdemo... aku jawab kesian... haha... kesian.... kesian... terus terus diperkudakan oleh pemimpin pakatan yang tengah sedap tido dekat tilam empuk... hehe... ape ke boduh la hai.. kesian.... kesian...

lagi gambar sadis... klik

ps: apa nak kisah jadi gila.. jadi gila diperkuda.. kuda boleh.. balaci pun boleh... hehe.. bagus juga ada manusia macam ni.. bukan ape.. lagi lah orang naik menyampah tahap baboon dah dengan pakatan dek kerana perangai macam jebon seko-seko mahasewel ni... terutama adam adli kena yang kena penumbuk tu keh keh... pui...

16 ulasan:

  1. Korang berkhemah sampai mampos ramai2 kat situ, nanti tunggu bulldozer DBKL datang kaut jer masuk dalam lori sampah...korang pun sama taraf dengan sampah jer.

    BalasPadam
  2. Bakal2 gelandangan hasil didikan pembangkang khususnya AI.

    Kesiannnnn, sepatutnya belajar sampai berjaya, rupanya dah ambik keputusan utk jadi gelandangan dikotaraya.

    BalasPadam
  3. Kadang2 merasa hairan bin ajaib bila melihat akan tengkah laku mereka2 yang terlibat dengan demo ...lebeh2 lagi orang melayu.
    Sanggup membuat apa saja.Mereka ingat bila terlibat dengan perkara2 saperti ini ...menunjukkan yang mereka ini hebat. Sebenar nya mereka2 ini lah orang yang paling bodoh di Malaysia.
    Bagi mahasiswa2 melayu yang terlibat dengan demo (tidak kira lah tentang apa...) mereka lah mahasiswa2 yang paling ...IDIOT!!!

    BalasPadam
  4. Memang pun ... mereka ni IDIOT suruh jadi pandai tapi pilih jadi bodoh. pemikiran dah terkepong. Agak-agak kalau 20 tahun berkhemah kat situ... mahu jadi warga angkat anjung singgah. Atau malang kepada bakal majikan yang ambil mereka bekerja. Tak suka pada arahan dan peraturan majikan ... sikit2 buat demo. Ingat negara ni macam parti tupperware ke?

    BalasPadam
  5. Kesian kesian kesian kesian kesian..... tahap.....

    BalasPadam
  6. Sekolah tinggi tinggi bodoh bertingkat tingkat apa ke jadahnya dok berkemah tgh bandooo yeopp.... ade kee puak YB tu ikut sama berkemah atau ko orng nak berlatih jadi bahagian bergelandangann... Hidup MELAYU

    BalasPadam
  7. Mat Bangla Pun Boleh senyum Yeop

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sangat tak tahu malu!!!!
      Ko orang cuba semak pekerja2 kontrak yang buat bangunan kat KL tu pun sebahagiannya ada Ijazah....
      Puak2 penuntut Melayu yang berdemo tu tak pastilah kelulusan yang akan diperoleh, sibuk dapat duit poket sikit setakat nak beli prepaid pun sanggup diperkuda oleh petualang2 bangsa!!!!
      Memang tak ada klas....

      Padam
  8. ada PTPTN semua adik beradik aku boleh masuk U...ayah yang kerja petani sangat berterima kasih kepada kerajaan kerana menyediakan PTPTN...sebab ayah tahu dia dulu tak dapat sambung belajar...sebab tiada sumber pembiayaan...nak harap biasiswa peluang yang kecil.

    Kepada adik-adik yang terpengaruh dengan agenda pembangkang...sedarlah kamu hanya lembu politik yang digunakan untuk dikorbankan sahaja....kalau ada berlaku apa-apa kat korang takde sapa nak bela pon dik...jadi mangsa isu dan digunakan sahaja ada.....baik korang fikir masa depan korang lagi bagus....

    BalasPadam
  9. Konon2 nak buat macam kat Thailand tapi takde sambutan. Tutup je semua public toilet kat situ. Kalau hujan lebat, kena sambar petir. Masa tu makbapak bolehlah tuntut duit dengan Adam Adli. Cuba check betul2 dia orang tu siswa ke? Jangan2 mat pasang poster je.

    BalasPadam
  10. DBKL patut tayang video al-juburit balun china doll kat screen besar 2 buat hiburan bdk2 ni. Kesian aku nengok berkhemah tgh2 panas 2. Berkhemahlah smpai mampos ye...

    BalasPadam
  11. meroyan sebab masa jadi budak sekolah dulu tak dpt mengikuti xtvt perkhemahan. selalu sgt tuang. dh tua teringin pulak nk berkhemah. lantaklah, berapa lama korang nk berkhemah, suka ati korang. cuma aku sokong cadangan anon kt atas tu supaya tutup semua public toilet dlm 2 hari. tengok azab dorang nk berak kencing. kt mana dorang nk solat & mcmana dorang nk solat. jangan lupa ambik video semua pergerakan budak2 hingusan tu utk arkib..hehehehehe

    BalasPadam
  12. DBKL patut halau mereka kerana mengotori bandaraya...

    BalasPadam
  13. biarkan aja.. ramai bungkus taik dan baling aja kat khemah mangkok melayu yg maha bebal tuu...apa pun paklah amat teruja semua nya berlaku akibat kebijaksanaan penytadbirannya selama 1 penggal..samapi rakyat suruh turun pun x mau turun..masih syok kata dia masih bagus..benci aku pemimpin tak tau apa apa tu.. Syabas Tun Mahatihr..

    BalasPadam
  14. mari kita ber sama2 jadik gerombolan lembu kak ijat sekeluargaaa!!!

    BalasPadam
  15. kalo aku lah..memang budak-2 yang ikut demo dibuang dari Uni...beri peluang kat org lain yang lebih menghargai tapitak dapat masuk U..

    BalasPadam