Selasa, 3 April 2012

esok akan ada demo besar-besaran kerana minyak ron97 naik 10sen.. gasak.. gasak!!!

juak jauk akan mengadakan demo besar-besaran dek kerana ron97 akan dinaikan 10 sen.. erk hehe.. kasi tonggeng la, keke.. mesti depa tensen punya sebab yang naik tu minyak ron97 yang mahal... ron95 tak naik wakakaka....

dan anuar kata dia nak turunkan rm0.50 sen kalau jadi PM, bangkrup Malaysia 2 tahun lepas tu.. hehe.. apa pun tak boleh!!!!

3 ulasan:

  1. truly ke ada demo..?? minyak naik pn nk demo kaa..??

    BalasPadam
  2. itu kiasan nak bantai pakatan jibraun je.. kekeke.. mereka ni kan suka dok berdemo walau kucin mati..

    BalasPadam
  3. ESOK ADE LER LEMBU2 FUCKATAN YG MEMEKAK HUHUHUHU

    BalasPadam