Jumaat, 20 April 2012

habisla bn bile rupa anuar ibrahim macam ni... suci.. hehe..!!!

klik untuk besarkan..

ps: orangnya power, spin hebat, kantoi video toit-toit pun rilek je.. no hal.. dan paling penting ini orang nak jadi perdana menteri.. ada faham.. dia janji macam-macam.. tapi orang peduli apa kalau dia menipu.. sebab mereka menganggap dia ni makhluk Tuhan paling hebat dalam era ini... yang orang bawahan dia je sanggup mampuih dan ke barisan hadapan demi dia... yang sangat pelik rakan-rakan seperjuangan dia dulu makin ramai dok tinggalkan dia.. malah semua nak lawan balik dengan dia.. sebab orang yang rapat dengan dia je faham... hebat ilmu dia memukau orang kan hehe... petuih... 

2 ulasan:

  1. Muka macam sial, memang Allah dah tarik cahaya pada muka puaka ni.

    BalasPadam
  2. MUKE LANGSUNG XDE CAHAYA NUR. KUSAM MASAMMM MANJANG. BALASAN ALLAH KAT DIA TUNAI BROO! HUHUHU

    BalasPadam