Selasa, 24 April 2012

hampir 100 ribu lautan manusia serbu ceramah pra-bersih di kuala langat.. perghh!!!!

abang ni cakap bertuah badan dia datang.. sebab terharu dengan lautan manusia yang ramai nak mampus datang beb.. !! korang lihatlah sendiri kehebatan caramah ini roll ke bawah.. beb!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
pakcik ni pun kata, akulah insan paling bertuah kerana hadir malam ni.. ramai nya orang sehingga tak terkata apa-apa.. jadi lain kali buat di rumah tok ketua kampung aku lagi lah ramai rasanya.. 

abang dan kakak ini pun kata.. inilah ceramah paling ramai yang pernah dia hadiri.. bertuah badan.. dan kerana mat sabu dia kata aku sanggup buat apa saja.. hehehe..

Walaupun hujan turun dengan agak lebat semalam di tapak ceramah Pra-Bersih 3.0 di Kuala Langat, ia jelas tak menghalang kehadiran ratusan ribu penduduk sekitar untuk mendengar amanat yang disampaikan oleh pemimpin-pemimpin utama Pakatan.

Antara yang memberi ceramah semalam ialah Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani dan juga pemimpin kanan PAS, Mohamad Sabu.

Menurut makluman yang disampaikan, Nurul Izzah pada mulanya dijadualkan berceramah, tetapi dibatalkan pada saat akhir kerana beliau dikatakan 'gerun' dengan kehadiran penduduk yang mencecah hampir 300 ribu orang.

Kehadiran yang 'amat menggalakkan' ini menunjukkan bahawa perhimpunan Bersih 3.0 yang dijadualkan pada 28hb ini akan berlangsung dengan meriah.

Walau bagaimanapun, Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata jumlah yang menghadiri perhimpunan tersebut nanti bukan menjadi satu persoalan besar kerana yang utama bagi beliau adalah maksud perhimpunan tersebut.

"Ramai atau tak bukan ukuran, tapi yang penting mesej kita sampaikan pada pemerintah yang zalim.." katanya Mohamad Sabu didalam ceramahnya.

15 ulasan:

  1. nak bagi ramai, jemput je Aishah Janji Manismu buat ceramah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku setuju...

      Padam
    2. BOB LOKMAN PUN BOLEH

      Padam
  2. alang-alang pergi ambik gambar, gelaklah kuat2 kat situ...

    BalasPadam
  3. Ada ulasan mengatakan demotrasi Bersih 3.0 akan bergabung dengan LGBT pada 28 Feb.PAS pun akan turut serta dalam perhimpunan ini kerana mereka jentera kuat. Persoalannya PAS menghalalkan LGBT ke?

    BalasPadam
  4. ye la tu.. jadi kuda kuda tunggangan ambabiga

    BalasPadam
  5. Tak tau apa aku nak kata.
    Sedih pun ada, nak gelak pun ada.

    Tapi aku pilih gelak..ha..ha..ha..haa

    BalasPadam
  6. geli hati aku tgk 300 ribu org dtg ..kahkahkahkahkah...

    BalasPadam
  7. jgn terlalu confident.. BN harus terus bekerja keras utk memenangi hati rakyat...

    BalasPadam
  8. Ada jual baju T bersih ke atau FREE...........PTPTN nak free takkan baju T BERSIH nak jual.

    BalasPadam
  9. nak fitnah pun agak2 la bro.umno kuala langat yg bodo ni pun lu org leh kena tipu.lu pi tanya utusan mmg la dia bagi gambar hok ni. buat lagilah laporan mcm ni,nescaya ghoibul ghuyup la umno bn

    BalasPadam
  10. heheh.. kan apa bro kalau kampen parti politik lain selain UMNO polis,jpj buat sekatan kaw2 dekat kampung aku camtu la.. kalau ada ceramah jek tentu jalan nak p koman2 ada 5 rodblock. pastu semalam ada ceramah Umi HaFilda dekat langkawi nie. aku ronda seko pon takdak Rotblok.. nampak sangat UMNO takot.. kata negara Kita demokrasi. pasaipa nak kalut sangat tentang parti Politik lain.. Biaq jek meka nak berkempen.. kalau rasa taknak ada atau nak jadi menteri jak. mansuhkan sistem Undi. takyah pakai ngundi dah.

    BalasPadam
  11. ape kena mengena rodblock dengan ceramah kakakaka.. adesh alasan tak munasabah la barader anon 9.44 ni kekeke.. serius tergelak gue

    BalasPadam
  12. confident sangat die ingat BN boleh menang ker negeri nie..saki baki khir toyo jer yg tinggal negeri nih....kene tipu terang2 ngan khir toyo pun tok serik lg...bodo blaker...

    BalasPadam