Isnin, 2 April 2012

hampir 20,000 ORANG DATANG KHAS UNTUK MAT SABU DI PASIR PUTEH!!!

dasat.. ini maca kawe leh keno penyakit terkujut beruk tau... mana taknya beribu ribu ribu yang datang, mat sabu tu beb.. power dia.. hehehe
mat sabu yang semakin encem.. 
ramai der orang yang datang tak caya tengoklah kat bawah nun...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

wahhhhhh ramainyer........ power ni... lagi sumber bergambar klik

10 ulasan:

  1. agak-agak boleh tidur tak selepas balik dari ceramah.

    BalasPadam
  2. huishhhhhh....ramainya org halimunan..ilmu apa yg depa pakai agaknya....tinggi betul ilmu kebatinan depa....maklumlah sudah pasti masuk syurga kalau pangkah PAS...apatahlagi kalau join PAS, syurga tahap keberapa agaknya....huishhhhh ramainya org...tahniah PAS....hahahahaha

    bye..bye..PAS...kau PAS je la bendera dkt khalifah biaDAPigs tu...ahahaha

    BalasPadam
  3. Hoh! ramai nyerrrrr kerusiiiii !!......lom stat lagi kot! ni mesti salah UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha....sebnarnya dah start tapi UMNO secara senyap2 tambah kerusi dlm dewan tanpa diorang sedar....mantap UMNO!!!....hahahahaha

      kalau tak pun kerusi2 tu semua KRONI UMNO....ntah berapa la UMNO bayar utk kerusi2 tu buat demo dpn Mat Sabu....ekekekeke

      Padam
  4. Orang Kelate tak bodoh lagi...yang tinggal kini hanya mereka yg tebal taksub pada Pok Nik...Selamat tinggal pas Kelate !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tepat skali anon....TAKSUB yg melampau2

      ntah bila nak mencairkan otak tu, tak tau le...beku memanjang....suka sgt kena kencing satu badan...alahaiii nasib badan.....dah hancingpun masih x sedar....galak pulak mengatakan org lain yg berbau hancing...hehehe

      Padam
  5. wakaka... sakit perut den OG.. kakaka.. kerusi tu umno yang susun masa start majlis.. kakakaka.. ades ades ades.. sakit perut aku keke

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe bro, jgn sakit perut betui2....susah aku nnt...x pasai2 pencacai PR kata aku trojan horse PR...saje nak sabotaj blog pro-BN.....depa ni bukan boleh lepa skit...suma dibalun

      tapi pasai kerusi tu aku agak2 je....mmg ada kemungkinan UMNO merasuah KERUSI2 tu semua dgn dana K1M (Kerusi 1 Malaysia)....ekekekeke

      kalau geng depa buat digelar SEDEKAH...sedekah pada kerusi???....hahahaha

      apa2 la PR oiii...sukati hangpa la nak bribe monyet ka, hantu ka, tiang letrik ka, wayar letrik ka, jam omega ka, sukati...hehehe

      yg penting bro HB, kita layan pencacai PR dgn cara senget....hehehe....kasi panssss, kasi panasssss...hohoho

      Padam
  6. nnpk ceramah anwar je yg agak ramai harap blogger kaji dan dedahkan sebab mereka dibayar o;eh agen anwar, semua org tahu anwar akan berucap kalau hadirin ramai datang blogger sila kaji dan siasat...klu pemimpin PAS yang lain sah kosongg

    BalasPadam
  7. tah lah sampai bila puak2 ni sanggup kena kencing...

    bertahun2 hadiri ceramah siang dan malam..
    dan bertahun2 lah juga Pas menabur janji bulan dan bintang tapi sampai sekarang masih minum air kotor, tiada pembangunan tanah dirampas plak lagi oleh kerajaan Pas yg kononnya islam dan berkebajikan tu...

    woit..sedar2 lah org kelate...
    cuba lah berubah demi keselesaan dan kesenangan anak cucu...

    bukannya mengharap kepada janji2 yg dah berguni2 yg pasti janji hanya tinggal janji.. tolong sedar dan buka mata jangan diperbodoh2kan sepanjang hayat dan sehingga ketujuh keturunan..

    sekarang zaman janji ditunaikan didepan mata bukannya kosong

    BalasPadam