Khamis, 5 April 2012

HIDUP YB.... HIDUP YB..

saya berjanji sekiranya saya menang pilihanraya saya akan bina jambatan di kampung ini dengan serta merta... dan saya akan marmarkan jalan kampung ini... dan tak lupa saya akan sediakan kolam renang kepada semua warga kampung ini, jadi sokonglah saya untuk kemenangan saya....

HIDUP YB
HIDUP YB... kekeke..

ramainya... penyokong...
ps: dah dekat pilihanraya...
ayat balun best baik punya dari kawan gua tuk pakatan jibraun....

bab janji nih memang seronok, bulan dan bintang leh kasik. kalau aku dicalonkan pun aku akan janji memacam, contohnye, janji tersurat aku
1. Minyak petrol RM1 seliter
2. Pinjaman perumahan, tanpa faedah
3. Belajar Free
4. Tak keje, bleh claim elaun
5. Tiada toll

janji tersirat plak
"janji aku menang, pedulik hape aku ngan nasib korang!"

2 ulasan:

  1. Stail PR berkempen.Bila menang satu pun tak buat olehnya.Anak beranak dia akan jadi kaya.Rakyat lain akan ternganga.

    BalasPadam
  2. Baru nak test audio kot? Speaker pun masih berbalut, hehehe.....Sekurang-kurangnya seorang. Ada juga pendengar, kahkahkah...

    BalasPadam