Rabu, 18 April 2012

KEDAI BABI PUN TARA HAL DI BUKA DI SHAH ALAM!!! PAS TAK MAU BERDEMO KER?

ape giler, kedai babi di Shah Alam, beb dulu masa pemerintahan bn mana ada kedai-kedai makanan ruji orang kafir ni beb... majoriti duduk di Shah Alam tu orang melayu kan... tu nak harapkan pas ke beb.. korang tonggeng bontotla.. depa ni jenis malaun cibek yang pakaian nya sahaja melambangkan Islam, tetapi dalaman berjuang demi kadir dap..mentikus je keje orang pas kat selangor ni weh... moga insaflah wahai penganut pas.. kenapalah korang melacurkan agama sebegini rupa.. adeh... pui..

baca seterusnya sel13

ps: kalau masa pemerintahan bn ni.. malaun pas la akan berdemo sampai tertanggal serban demi memprotes kedai begini.. tapi apa nak buat.. dek kerana berkawan dengan dap.. senyap mentikus.. jangan kata demo.. nak berdehem pasal isu ni korang ingat pas berani ker.. keh keh keh ...

8 ulasan:

  1. lpas ni bleh la puak pas p beli daging babi tu pakat2 sedekah kt geng2 DAPig depa..celaka betoi!

    BalasPadam
  2. daging khinzir tu kena tukaq jd daging babi! kalu dh babi tu babi la jgk. dok takut apa nk sebut daging babi?? khinzir tu bahasa arab, tu pn tarak tau ka? bodo piang!

    BalasPadam
  3. ape masalahnye? terang2 tulis khinzir, so yg Melayu tak masuk la beli daging. ade masalah ke dgn kedai ni sampai admin jadi bangang sangat?

    BalasPadam
  4. masalahnye skang, baper ramai plak penduduk cina kt situ?..x de langsung kot kt area shah alam tu..abis tu x geli ke kalu ade lori bawak babi nie masuk kawasan majoriti org Islam?..sisa babi ni pun sure buang merata..tanpa nama 1.34am, kalu ade yg bangang kt sini, org nye adalah ko..

    BalasPadam
  5. Kasi sembelih itu pnya tokey...

    BalasPadam
  6. 1:34 AM..Sian kt ko ni...kata kt org bangang sampai x SEDOR DIRI SENDIRI BAHALOL SAMDOL BODOH TOLOL BENGAP BINGAI.!

    Dia ni tersampuk kenan 'kecerdikan' pemimpin agung hamPAS bernama maHfuz @ maMpus...Ekekekeke...

    BalasPadam
  7. kalau kerajaan batalkan lesen kedai ni, ada melayu haprak akan tunjuk perasaan kerana simpati. tak pun pi dakap lim ket siang

    BalasPadam
  8. ok ler tu,chua soi lek nk makan babi jugak,kita 1malaysia maaa...

    BalasPadam