Isnin, 23 April 2012

majlis untuk anak kelantan... mak aih ramai oii datang.. nik ajiz pun ada... dasat..

erm.. dikatakan sambutan agak hambar bila di majlis anak kelantan bersama nik aziz.. di puchong.. apa maknanya.kawan..? adakah rakyat kelantan yang diperantauan sudah bosan dengan retorik pas.. asik-asik nak gunakan nik ajiz.. kesian dia.. dia dah wajin letak jawatan dah.. 22 tahun tengok jelah apa jadi kat kelantan tu.. hehe.. tapi yang paling orang kelantan sakit hati.. pas memang di kudakan oleh dap.. so apa lagi nak cakap... makin lama barah dalaman makin membusuk.. so pikiorle sendiri.. demi agama bangsa dan negara..

jom baca selanjutnya dengan realiti sebenar rakyat menolak pas...PH

ps: aku senang je.. kalau betul pas ni memperjuangkan kehebatan Islam dan tidak memecah belahkan umat Islam di Malaysia ini.. aku percaya dari start penubuhan pas dan sekarang pas kuat.. gerenti dah mengantikan UMNO.. tapi.. tulah perancangan Allah lagi sempurna.. bukanlah aku nak katakan UMNO tu baik semuanya.. ada juga kekurangannya.. tapi kekurangan itu cuba di perbaiki... pas..yang aku heran.. tetap dengan ego, angkuh.. ape celop la pas oi.. huh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan