Jumaat, 6 April 2012

MINYAK PETROL KITA PALING MAHAL... TU YANG GUA HANGIN...

kepada juak-juak.. gua salute kerana lu orang buka cerita ini.. dan gua salute sebab lu orang bukakan modal cerita ini... dan kalau boleh lu orang cananglah sekali apa yang sebenarnya ya.. lahanet.. hahaha... agak-agak juak terkedu ke terkentut nak jawab .... kekeke... pui...
ps: tu pasal gua cakap anuar ibrahim ni penipu besar.. yang lu percaya bulat-bulat kejadahnya.. ceh.. asik kena kencing melompat-lompat je.. pui..

8 ulasan:

  1. x pkir lak kat thailand mnyak sliter rm4.29 ron 91, ron95 rm4.06 sen... lahanat pakatan

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi da masalah kt sni...

      ron95 tanpa subsidi kt malaysia rm3.15
      ron97 tanpa subsidi kt malaysia rm2.90

      bila ron 95 letak dlm subsidi jadi rm1.90

      ron 95 leh bermutu dari ron97 sbb harga tanpa subsidi dier lagi mahal...

      Padam
  2. arab saudi jual petrol RON85

    BalasPadam
  3. Laaaaa sapa tak kenal Anwar Ibrahim?

    BalasPadam
  4. Perbandingan paling cilakak aku penah jumpa,
    nak bandingkan ngan negara arab cam oman, iran dll.
    nape tak bandingkan dengan negara sekitar,
    http://www.mytravelcost.com/petrol-prices/
    senarai harga runcit petrol dlm nilai euro cent
    nak tukar ke RM x 1.3 x 3.05 bahagi 100. lebih kurang la dia bandingkan utk RON95
    nampak jelas sesangat malaysia masih rendah. kesedaran pengguna yang perlu dititik beratkan. Kedai depan rumah pun nak drive, lansung tak mau jalan kaki atau berbasikal.

    BalasPadam
  5. tpi negra2 rusia china indi penduduk dye ramai..malaysia klo nk bnding jauh lebih sedikit dri itu..tu sbb kerajaan mereka x bgi bnyk@tiada subsidi..lu pkir la sendiri der..

    BalasPadam
  6. sebab puak sial ni saperti kata bawah tempurung..sebab tru pkr cibai leh tipu mek idup2..kita yg selalu keluar negara tahu la..harga minyak..negeri sgor, penang kelantan dan kedah mansuhkan semua cukai..janji pru12 la ni pun x tunai...berak kepala atas kepala king KY

    BalasPadam
  7. Cantik bahasa hang pa ni semua.....nabi muhammad s.a.w kita pon dok pesan dah jngn mengumpat dan mengata org. jngn mengutuk atau mengeji org lebih2 lagi saudara sesama islam. Hang pa ni, saudara sendiri pun mau cari gaduh....

    BalasPadam