Isnin, 2 April 2012

minyak ron95 naik esok... gempar!!!

hehehe... yang paling suka dengar minyak naik mestilah pembangkang.... isu minyak boleh di buat tangkal azimat menumbangkang bn di pilhanraya nanti... anuar siap dah janji dia akan turunkan harga minyak rm0.50 sen kalau dia jadi pm... keke.. walau harga minyak dunia dalam usd200, dia kata petronas banyak duit...!! korokmu nuaq.. ingat minyak macam ayor ke yeop... nak samakan malaysia dengan brunei.. malaysia beso mana yeop... terngangga orang kampung bila anuar buat janji macam tu... pentabsub lagi la tahap kepercayaan dia memang di tahap tertinggi... siap tidur dengan botol minyak petrol.. wakakaka... aje giler senang betul orang kita ni kena kincing berlapis-lapis... pui...
ps: harga minyak angin naik kot... apa lagi juak-juak jadikan ini isu.. minyak angin dah naik rm0.20 sen wakaka

6 ulasan:

  1. KEHKEHKEHKEH FUCKATAN TERENCAT AKAL SEKEJAP TU BROO

    BalasPadam
  2. aiyaaa...apa pasai lia talak kasi nayek itu petilol punyia haliga...aiyaaa...ini maciam wa manyiak susa looo....oink oink oink

    BalasPadam
  3. Tumpang ketawa...kah..kah..kah..kah..kah..kah..kantoiiiiiiii.....

    BalasPadam
  4. pakatan memang tak suka kalau BN betul...teruk perangai depa ni

    BalasPadam
  5. Itu LON95 mau tulun 50sen saja ka? Kami mau petlol feli ( free ), PTPTN feli, Mercedes S Class feli, banglo lua tingkat feli, tiket kapai tulubang air asia lawat negala China lua minggu sekali- feli & talak lupe jugak china doll feli. Lu melayu buley minta pigi itu Mekah feli..

    Balu buley consider Anuak jadi PM.

    Leng Chai

    PS:- sapa2 ata tiket masuk itu suluga buley PM saya. Itu baik punyak investment.

    BalasPadam
  6. Aku percaya yang nuar akan turunkan harga minyak tu sampai 50 sen... tapi lepas sebulan naik lah RM1.. yg penting dah tunaikan janji... heheheheee

    BalasPadam