Jumaat, 20 April 2012

"occupy dataran" opah hang!!

inilah yang dibanggakan puak-puak jibraun.. nak kata lelaki ada tetek, nak kata perempuan kepala botak.. hehe.. konon-konon cara pemberontakan ini bagusla untuk menunjukkan kehebatan mahasewel.. belum kena panah petir lagi.. keke.. konon-konon malam hari tu kena serang dengan samseng tai minyak, lepas tu nama umno naik.. ek ala.. politik murahan tul.. kesian muda-muda dah jadi bebal.. dah tua tengok balik gambar-gambar si bodoh piang berkhemah di dataran ni anak cucu muka biru menahan malu.. hehe.. tapi mahasewel apa peduli.. janji aku hebat.. aku di sanjung.. ko ingat majoriti ke nak sokong ko.. keh keh.. pui... bodoh piang punya spisis jibraun..

ps: camni bolehlah siapa yang ada kad kredit, loan bank, malas bayar dipersilakan berkhemah macam diorang ni supaya pinjaman tu di hapuskan keh keh keh...

6 ulasan:

  1. kita tengok la nanti kalau ribut petir dgn hujan lebat para mahasewel tu mcm mana....hehehe

    BalasPadam
  2. Jangan "tengok nanti kalau ribut petir".
    Kita sama sama berdoa dan sembahyang hajat supaya ribut petir kebas semua mereka.

    Dah kena peir nanti jangan pulak salahkan BN....konon BN bagi berjuta kepada petir.

    BalasPadam
  3. kalau bejaya tuntutan mereka kan kita untong sama habis tu jangan lah kata yg bukan2 pada mereka ni

    BalasPadam
  4. hehe.. kalau semua free.. aku percaya sok orang belajo sambil lewa, pensyarah malas nak masuk kelas.. dah free.. nk berak pun kena baya.. akai takdo ko.. keh keh.. adui pemikiran tak melambangkan kehebatan minda.. pui

    BalasPadam
  5. nak masuk kencing pon kena bayar...

    BalasPadam
  6. Main dengan chinadoll dapat free la beb... itu pun suruh orang lain bayo. Ni anak buah yang sewel nak ikut join skali plak...

    BalasPadam