Jumaat, 27 April 2012

promo bersih di kota suci... mekah... ambiga senyum sokmo deh..!!


nampaknya permainan yahudi dah semakin berjaya.. mereka dah berjaya mentotokkan pak lebai pas yang hanya mata mereka umnolah kafir.. ambiga tu bersih dari dosa.. wak lu.. dan dulu ketika kes lina joi.. pak lebai-pak lebai jangoat nilah yang menentang si ambiga.. tetapi dek kerana syiah dah meresap kedalam hati pak lebai pas.. maka.. dengan hebatnya mereka mempromo bersih 3.0 di tanah suci mekah.. tapi kita nak cakap apa lagi.. selagi anuar tak jadi perdana menteri dan Islam dah jadi semua boleh dek permainan si yahudi laknatullah.. kita terima lah akibatnya.. aku seru.. kalau pak lebai-pak lebai ni lah punya negara kita jahanam... ingat sejarah akan datang akan ada satu hari.. buatkan acara kencing di kubur-kubur.. mereka dengan tunjukkan kepada anak cucu pada masa itu inilah jibraun yang merosakkan negara... menggunakan Islam demi kuasa... dan paling penting kuasa tu bukan maksimum untuk mereka tetapi untuk kafir dap... anuar tersenyum riang... dalam hati kata... ada chanla aku jadi pm.. hadi kata ada chanla aku jadi tpm.. lim kit siang kata.. langkah mayat saya dulu kalau lu berdua mau jadi ketua atas.. ada faham pak lebai.. keldai dap...


5 ulasan:

  1. Dah dpt peluang pergi sana bukan nak beribadat,tp sibuk berpolitik.dimanakah rasa bersyukur mereka semua?

    BalasPadam
  2. TOTOK PAS LBEY BERIMAN KAT AMBINGAI PEJUANG LGBT TU BEB KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Tunggu lah balasan dari Kekuasaan Allah swt. Dah tahap Asobiah dah ni. Sedar tak mereka bahawa sedetik dalam keghairahan tersebut mereka juga telah menyekutukan Allah swt. Nauzubillah. Mereka langsung tidak mensyukuri nikmat yang dirasai sehingga mereka mampu sampai ketahap seperti hari ini. Bertaubatlah, semoga Allah mengampunkan mereka dan membuka pintu hati mereka menerima kenyataan yang Ambabiga adalah pencetus Kemurkaan Allah kepada umat di negara ini. Anwar adalah Pengkhianat Bangsa dan Keluarga Sendiri. Wallahuaqlam.
    -PUT3 Marhain.

    BalasPadam
  4. tu lah org melayu. sikit sikit yahudi sikit slh smua nk slh kan kat bangsa lain. bangsa sendiri?? sikit nk illuminati lah freemason lah. tak kn meju melayu kalau nk slh kan bangsa lain je.

    BalasPadam
  5. bukan anuar sebagai alternatif dan bukan di kalangan orang kafir menjadi PM. Mereka ini hanya minoriti provok seolah gah, sedangkan majoriti senyap ahli sunnah waljamaah di luar sana lebih berganda-ganda ramainya berbanding mereka. Hancorkan minoriti haram disisi Islam ini dan syahid menentang mereka.

    BalasPadam